Continental utworzył nowy dział ds. rozwiązań cyfrowych

Continental utworzył nowy dział ds. rozwiązań cyfrowych

Opublikowany

Continental, międzynarodowy producent opon i dostawca rozwiązań technologicznych dla branży motoryzacyjnej, rozbudował dział opon do pojazdów użytkowych o jednostkę organizacyjną odpowiedzialną za rozwiązania cyfrowe dla opon do ciężarówek, autobusów i pojazdów specjalnych.

Głównym zadaniem nowego departamentu będzie rozwój rozwiązań cyfrowych oferowanych przez Continental firmom transportowym. Kierownictwo nad nową jednostką organizacyjną objął Michael Neuheisel (45), który dotychczas zajmował stanowisko dyrektora ds. marketingu w dziale opon do pojazdów użytkowych. Nowa jednostka funkcjonuje od 1 sierpnia 2017r.

W 2013 roku wprowadziliśmy na rynek system ContiPressureCheck do monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym. W 2016 roku do struktur Continental dołączyła firma Bandvulc – producent opon z Anglii. Natomiast w tym roku skoncentrowaliśmy się na rozbudowie struktur organizacyjnych działu opon do pojazdów użytkowych o nową jednostkę odpowiedzialną wyłącznie za rozwój rozwiązań cyfrowych.

Andreas Esser, dyrektor działu opon do pojazdów użytkowych w Continental.

W 2014 roku, kiedy rozpoczynaliśmy wdrażanie rozwiązań cyfrowych Continental na rynek motoryzacyjny, nasz zespół w Hanowerze składał się z kilku pracowników. Minęły zaledwie trzy lata, a liczba pracowników odpowiedzialnych za ten obszar nie tylko wzrosła, ale są oni obecni we wszystkich regionach operacyjnych Continental na całym świecie. To świadczy o tym, jak duże znaczenie dla branży ciężarowej mają nowoczesne rozwiązania cyfrowe stosowane
w eksploatacji opon.

Michael Neuheisel, dyrektor departamentu rozwiązań cyfrowych w dziale opon do pojazdów użytkowych Continental.

Michael Neuheisel pracuje w Continental od 2011 roku i posiada wieloletnie doświadczenie
w zarządzaniu innowacyjnymi rozwiązaniami. Od 2014 roku Neuheisel był odpowiedzialny za marketing w dziale opon do pojazdów użytkowych. Na nowym stanowisku będzie podlegał bezpośrednio Andreasowi Esserowi, dyrektorowi działu opon do pojazdów użytkowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Michael Neuheisel dyrektor ds. rozwiązań cyfrowych w dziale opon.jpg

grafika | 994 KB

Pobierz
Continental_nowy_dzial_ds_rozwiazan_cyfrowych_25_09_2017.docx

docx | 88,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Continental z tytułem Superbrands 2018

temu

Marka Continental, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie marek, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.
Continental wspiera przemysł budowlany

temu

Continental, światowy lider w produkcji gąsienic gumowych dla budownictwa, specjalnie do maszyn pracujących w najbardziej ekstremalnych warunkach na budowach, opracował gąsienice gumowe Trackman XP. Oferta dla przemysłu budowlanego została uzupełniona także o taśmy przenośnikowe ze zbrojeniem stalowym.