ECCO Walkathon wraca we wrześniu!
ECCO Walkathon wraca we wrześniu!

ECCO Walkathon wraca we wrześniu!

Opublikowany

Największy charytatywny spacer na świecie wraca do Polski i po raz dziesiąty odbędzie w Warszawie! Ponownie szczytny cel imprezy i dobra zabawa zjednoczą ludzi w słusznej sprawie. ECCO Walkathon rozpocznie się 15 września na warszawskiej Agrykoli.

Liczy się każdy krok!

Największy na świecie charytatywny spacer wraca do Warszawy dokładnie na 55. urodziny firmy ECCO. To niezwykła okazja, by znów w aktywny sposób pomóc potrzebującym. Idea ECCO Walkathon jest prosta: spcerujesz, pomagasz! Do wyboru są dwie wytyczone trasy (6 i 10 km), a za każdy przebyty kilometr organizator przedsięwzięcia, duński producent obuwia, firma ECCO, przekazuje 4 złote na konto fundacji wybranej przez uczestnika.
Idea przekazania środków finansowych na ważny społecznie cel od 19 lat przyświeca organizatorom największego na świecie spaceru charytatywnego. Nadszedł czas, by to wydarzenie, łączące ruch na świeżym powietrzu, doskonałą zabawę i szczytny cel, kolejny raz zawitało nad Wisłę. Tegoroczne specerowe szlaki poprowadzą malowniczymi zakątkami Warszawy, a każdy uczestnik sam może zdecydować, czy pokona trasę 6 czy 10 km. Im więcej kilometrów wspólnie pokonają uczestnicy największego charytatywnego spaceru na świecie, tym więcej środków zasili konto wybranej fundacji.

Chodź, pomóż!

Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku – to oczywiste, ale dla podopiecznych Fundacji Radia Zet i TVN „nie jesteś sam”, często prawie nieosiągalne. Realizując cele, jakie stawiają sobie organizatorzy ECCO Walkathon, wspieramy ważne społecznie projekty, które przekładają się na pomoc chorym i niepełnosprawnym dzieciom. W tym roku maszerując, będziemy zbierać pieniądze na projekt Fundacji TVN „nie jesteś sam” oraz Fundacji Radia Zet.
Każdy uczestnik decyduje, na który cel przeznaczy swoje kroki. Więcej o wspieranych projektach na: https://pl.ecco.com/eccowalkathon
Dodatkowo zostanie uruchomiona akcja specjalna CHODŹ POMÓC, w ramach której będziemy wspierać Fundację PANDA w realizacji programu „Alpakoterapia” w Warszawskim Ogrodzie Zoologicznym.

Dołącz do ECCO Walkathon 2018!

Spacer to najlepsza forma aktywności ruchowej dostępna dla każdego, niezależnie od wieku czy kondycji fizycznej. Nie wymaga specjalnego przygotowania organizmu, a spacerować można z całą rodziną lub przyjaciółmi. ECCO Walkathon to wspaniały pomysł na spędzenie czasu na świeżym powietrzu i wspólne odkrywanie miejskich uroków. Ale przede wszystkim to forma aktywności, która ma realny wpływ na pomoc potrzebującym.

ECCO Walkathon to okazja do wsparcia ważnych społecznie celów realizowanych przez wybrane Fundacje, ale także to doskonały sposób na spędzenie ostatniej soboty tegorocznego lata. Ten wyjątkowy dzień umilą atrakcje zlokalizowane zarówno w miejscu imprezy, jak i na trasach spaceru. Wydarzeniu towarzyszyć będą min. zabawy dla dzieci, koncerty, pokazy projektów realizowanych przez Fundacje – tłumaczy Maciej Wyrwas, Marketing & E-commerce Manager marki ECCO, organizatora ECCO Walkathonu. – To impreza od zawsze tworzona dla ludzi, bo tylko dzięki ich zaangażowaniu możemy szerzyć ideę pomagania. Liczymy, że jak zawsze, spacerowicze dołączą do naszej inicjatywy i tłumnie przemierzymy Warszawę w słusznym celu.

Bilety już wkrótce będą do nabycia w sklepach ECCO na terenie całego kraju i na http://pl.ecco.com.
Bilet będzie upoważniał do odbioru wyjątkowego pakietu startowego ECCO Walkathon na miejscu imprezy.
Więcej szczegółów na: https://pl.ecco.com/eccowalkathon

O ECCO Walkathon

ECCO Walkathon to międzynarodowy projekt charytatywny realizowany na świecie nieprzerwanie od 1999 roku. Początkowo w ojczyźnie firmy ECCO, czyli w Danii, ale w ciągu dziewiętnastu lat do charytatywnego spaceru dołączyli min. Szwedzi, Norwegowie, Japończycy, Amerykanie i Niemcy, a czternaście lat temu także Polacy. Do tej pory swoje poparcie dla tej niezwykłej idei wyraziło w sumie 470.000 osób, które na trzech kontynentach pokonały dystans równy prawie 100 okrążeniom ziemi. Dzięki zaangażowaniu ludzi na całym świecie uzbieraliśmy na cele charytatywne ponad 4.000.000 EURO. To dzięki wspólnemu wysiłkowi w ciągu zaledwie kilku lat ECCO Walkathon stał się największym spacerem charytatywnych na świecie.
Także w Polsce od początku ECCO Walkathon gromadził rzesze ludzi dobrej woli, którzy spacerowali, by swoje kilometry oddać na szczytny cel. To wydarzenie pełne radości i wspólnej wielopokoleniowej zabawy zgromadziło w Polsce łącznie ponad 153.000 uczestników. Dotychczas w dziewięciu edycjach udało nam się wspólnie zebrać niemal 5.500.000 złotych, a każda wychodzona złotówka zasiliła wspierane przez ECCO Walkathon Fundacje, wśród których dotychczas znalazły się min: Fundacja TVN „nie jesteś sam”, Fundacja Radia ZET, Warszawskie ZOO, Polska Akcja Humanitarna, WWF i Fundacja Anny Dymnej Mimo Wszystko.
I tym razem nie może Was zabraknąć!
Liczy się każdy krok!

Liczy się każdy krok!

Dowiedz się więcej i bądź na bieżąco:

eccowalkathon

https://pl.ecco.com/pl-PL/eccowalkathon

ECCO Walkathon Poland - Home | Facebook

ECCO Walkathon Poland, Warsaw, Poland. 24K likes. http://eccowalkathon.pl ECCO za 1 km przekazuje 4 PLN na rzecz wybranej przez Ciebie fundacji...

O marce ECCO
ECCO jest światowym liderem wśród marek obuwniczych łączącym styl i komfort. Firma zbudowała swój sukces na designie, skórze wysokiej jakości oraz innowacyjnej technologii. Założona w 1963 roku marka ECCO jest jednym z największych producentów obuwia na świecie, który czuwa i zarządza każdym etapem produkcji skóry, butów czy sprzedaży detalicznej. ECCO należy także do największych producentów wysokiej jakości skóry – zdaniem klientów jest wiodącą marką luksusową na skalę światową. Dzisiaj buty i akcesoria ECCO są sprzedawane w 88 krajach w 3 060 sklepach oraz 14 000 punktów sprzedaży na całym świecie. Firma prowadzona przez rodzinę zatrudnia obecnie 19 800 pracowników na świecie. ecco.com

ECCO_Walkathon (6).jpg
ECCO_Walkathon (4).jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

ECCO_Walkathon (2).jpg

grafika | 210 KB

Pobierz
ECCO_Walkathon (4).jpg

grafika | 164 KB

Pobierz
ECCO_Walkathon (6).jpg

grafika | 125 KB

Pobierz
ECCO_Walkathon (1).jpg

grafika | 267 KB

Pobierz
ECCO_Walkathon (3).jpg

grafika | 151 KB

Pobierz
ECCO_Walkathon (5).jpg

grafika | 135 KB

Pobierz
EW18_header_PL.jpg

grafika | 245 KB

Pobierz
ECCO_Walkathon_wraca_do_Warszawy_03_07_2018.docx

docx | 960 KB

Pobierz
ECCO_Walkathon_wraca_do_Warszawy_03_07_2018.txt

txt | 5,67 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Pan Pomidor & Company rozszerza kategorię dań gotowych o dwie nowe zupy krem - Pana Red i Panią Green

temu

Pan Pomidor & Co., producent świeżych zup oraz sosów, wzbogacił ofertę o dwie nowości.  Pan Red - zupa krem z buraka z białym pieprzem oraz Pani Green - zupa krem z zielonych warzyw, to pozycje kulinarne dla wszystkich, którzy nie mają czasu na gotowanie i szukają smacznych, naturalnych oraz wysokiej jakości dań gotowych.
Pan Pomidor z porcją ciepła na warszawskich ulicach

temu

20 lutego br. Pan Pomidor - właściciel marki świeżych zup, rozpoczął misję zimowego rozgrzewania Warszawiaków. Akcję samplingową „Porcja ciepła od Pana Pomidora” zainicjowano wśród łyżwiarzy na lodowisku na Rynku Starego Miasta. Gorące degustacje potrwają w centrum Warszawy do 8 marca, a w tym czasie mieszkańcy stolicy, w drodze do pracy, będą mogli spróbować świeżych, zdrowych i gorących zup tej marki.
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

temu

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
Porcja ciepła od Pana Pomidora dla wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy

temu

W tym roku, na warszawskim Autodromie na Bemowie, emocje i gorącą atmosferę wśród wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy podgrzewał Pan Pomidor & Company.

Continental nagrodzony za opony z kauczuku z mniszka lekarskiego

Continental oraz prof. Dirk Prüfer zostali wyróżnieni przez Uniwersytet w Münster prestiżową nagrodą „Transfer”. Grono ekspertów doceniło projekt badawczy „Taraxagum – opony z kauczuku z mniszka lekarskiego”, którego celem jest pozyskiwanie na skalę przemysłową gumy naturalnej z soku mlecznego znajdującego się w korzeniach mniszka kok-sagiz. Jeszcze w tym roku Continental planuje poszerzyć projekt o nową placówkę naukową.