Conti Hybrid w bieżnikowanej wersji
Conti Hybrid w bieżnikowanej wersji

Conti Hybrid w bieżnikowanej wersji

Continental rozszerzył gamę opon do transportu regionalnego i długodystansowego o ContiRe Hybrid HD3 w rozmiarach 295/80 R 22.5, 315/70 R 22.5 oraz 315/80 R 22.5. ContiRe Hybrid to opony bieżnikowane na gorąco, która zachowują właściwości fabrycznie nowego ogumienia.

Nowość od Continental w wersji bieżnikowanej, uzupełnia gamę uniwersalnych opon Conti Hybrid na oś napędową. To atrakcyjna oferta dla firm transportowych, ponieważ oznacza nie tylko korzyści ekonomiczne, ale także ekologiczne. Około 75 procent surowców niezbędnych do produkcji opon znajduje się w karkasie. Ponowne wykorzystanie po pierwszym okresie eksploatacji pozwala więc zaoszczędzić nie tylko cenne zasoby, ale i pieniądze, gdyż opony bieżnikowane na gorąco są zwykle o około 25 procent tańsze od opon nowych.

Opony bieżnikowane na gorąco mogą znacznie przyczynić się do ograniczenia kosztów funkcjonowania floty. Dlatego sukcesywnie poszerzamy ofertę opon Continental bieżnikowanych metodą na gorąco, aby w pełni wykorzystać potencjał ekonomiczny ogumienia. Opony ContiRe Hybrid zachowują wszystkie właściwości nowego ogumienia, jak np. długi okres eksploatacji, dzięki czemu stają się dla floty doskonałym rozwiązaniem ekonomicznym

Ralf Benack, dyrektor ds. bieżnikowania w dziale opon w regionie EMEA.  

Continental_Ralph_Benack.jpg
Na wyróżnienie zasługuje konstrukcja klocków bieżnika ContiRe Hybrid HD3, która obejmuje liczne zintegrowane lamele w układzie 3D. Sięgają one do dwóch trzecich całej głębokości bieżnika i dzięki stabilniejszym klockom gwarantują znacznie wolniejsze zużywanie się, jednocześnie zapewniając znakomitą trakcję nawet podczas hamowania na mokrej nawierzchni. Opona ContiRe Hybrid HD3 wyróżnia się zarówno oznaczeniem M+S, jak i symbolem płatka śniegu na tle gór (3PMSF).
Rodzinę opon Conti Hybrid cechuje wyjątkowo mocna konstrukcja, która wpływa na długi okres ich eksploatacji oraz umożliwia bieżnikowanie. Usługa bieżnikowania na gorąco ContiRe pozwala w pełni wykorzystać możliwości opon w zakresie ekonomiki eksploatacji. Proces bieżnikowania, w którym wykorzystuje się wyłącznie karkasy Continental, jest analogiczny do produkcji nowej opony. Na początku świeży kauczuk jest nakładany na całej szerokości karkasu, a następnie bieżnik nałożony na karkas jest umieszczany w formie wulkanizacyjnej z odpowiednim wzorem bieżnika, który powstaje w trakcie wulkanizacji.
Opony Continental są bieżnikowane metodą na gorąco od stopki do stopki. Główną zaletą takiego bieżnikowania jest to, że odnawiane są przy tym ścianki opony, dzięki czemu ich jakość jest porównywalna z fabrycznie nową oponą. W celu utrzymania wysokiej jakości, każda opona Continental w ramach usługi ContiRe przechodzi testy wytrzymałości i bezpieczeństwa zgodnie ze standardowym systemem jakości, a także jest objęta gwarancją Continental.
Fabryczne bieżnikowanie opon Continental odbywa się w otwartym w listopadzie 2013 r. zakładzie ContiLifeCycle w Stöcken (w Hanowerze). To pierwsza na świecie fabryka, która jest połączeniem nowoczesnej linii bieżnikowania opon do autobusów i samochodów ciężarowych z instalacją do recyklingu gumy na skalę przemysłową.
ContiRe jest częścią modułowej koncepcji ContiLifeCycle, która obejmuje cały cykl życia opony – od nowego produktu, przez wysokiej jakości usługę bieżnikowania, aż po zarządzanie karkasami, czyli usługę ContiCasingManagement w ramach Conti360° Fleet Services. Głównym celem ContiLifeCycle jest poprawa efektywności kosztowej opon do pojazdów użytkowych.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Contintental_Hybrid_HD3_315_80_30_Grad.png

grafika | 1,89 MB

Pobierz
Continental_Ralph_Benack.jpg

grafika | 975 KB

Pobierz
Conti_Hybrid_w_bieznikowanej_wersji_15_03_2017.doc

doc | 130 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowy marketing manager w Continental

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental z Drive Solution Managerem

Krzysztof Otrząsek objął funkcję menedżera ds. rozwiązań cyfrowych w Continental Opony Polska. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój oraz wdrażanie inteligentnych rozwiązań cyfrowych dla opon do ciężarówek, autobusów i pojazdów specjalistycznych zarówno na rynku polskim, jak i w krajach nadbałtyckich.
Zimówki do każdej ciężarówki

W większości państw europejskich korzystanie z opon zimowych do pojazdów ciężarowych jest precyzyjnie zdefiniowane przez ustawodawcę. Obowiązek stosowania opon zimowych może być uzależniony od warunków pogodowych, sygnalizacji albo mieć charakter sezonowy, ale zawsze priorytetem jest zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa na drogach. Od niedawna nowe regulacje w tym zakresie zaczęły obowiązywać w Niemczech. Continental już teraz w pełni spełnia wymagania określone w przepisach obowiązujących po zachodniej granicy Polski, oferując nowoczesne opony zimowe do pojazdów użytkowych na każdą oś pojazdu.
Continental wybrał najlepsze serwisy oponiarskie 2016 r.

Continental już po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjach z klientami flotowymi.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.