Continental partnerem MOL

Continental partnerem MOL

Opublikowany

Continental, wiodący dostawca rozwiązań dla przemysłu motoryzacyjnego, w odpowiedzi na oczekiwania klientów został partnerem belgijskiej firmy MOL specjalizującej się w produkcji ciągników i przyczep do portów. W ramach tej współpracy Continental wyposaży ciągniki typu RoRo oraz terminalowe w inteligentne opony TractorMaster z zainstalowanymi fabrycznie czujnikami ciśnienia ContiPressureCheck.

Czujniki ContiPressureCheck pozwalają na stały monitoring stanu technicznego opon. Zebrane ze wszystkich opon dane dzięki czujnikom umieszczonym wewnątrz opony, mogą być na bieżąco przesyłane do centralnej jednostki sterującej, a następnie przetwarzane i wysyłane dalej. Kierowca odczytuje informacje na wyświetlaczu deski rozdzielczej w kabinie samochodu, dzięki czemu kontroluje równocześnie stan całego ogumienia w ciągniku i naczepie w czasie rzeczywistym.

Operatorzy portów, którzy muszą zapewnić wysoką elastyczność i sprawność pojazdów przez 24 godziny na dobę, bardzo cenią sobie monitorowanie ciśnienia i temperatury opony w czasie rzeczywistym jak ContiPressureCheck. Zakup opon wciąż pozostaje jednym z czterech najważniejszych czynników wpływających na koszty terminali kontenerowych, a na podstawie własnych doświadczeń możemy stwierdzić, że zbyt niskie ciśnienie jest główną przyczyną skrócenia okresu użytkowania opon. System ContiPressureCheck poprzez redukcję liczby przestojów znacznie obniża koszty operacyjne. Wyposażenie ciągników terminalowych firmy MOL w inteligentne opony TractorMaster to ważny etap rozwoju współpracy pomiędzy naszymi firmami

Reinhard Klant, key account manager w oddziale przeładunku materiałów w dziale opon specjalistycznych CST Continental.

Naszą wspólną wizją z Continental jest dostarczanie klientom zintegrowanych rozwiązań, które wspierają ich w prowadzeniu działań operacyjnych. Dlatego już w tym roku pierwszy ciągnik RoRo RM225/4x4 firmy MOL wyposażony w opony TractorMaster z czujnikami ContiPressureCheck został dostarczony do jednego z portów w Izrealu

Marc Vandenberghe, inżynier projektu w firmie MOL.

System ContiPressureCheck można zamawiać dla wszystkich opon pneumatycznych. Ponadto jest kompatybilny z różnymi systemami telematycznymi, dzięki czemu dane z pomiarów ciśnienia i temperatury może przesyłać do urządzeń zewnętrznych. W ten sposób operator floty ma natychmiastowy dostęp do przejrzystych informacji i może sprawniej zarządzać ogumieniem.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_partnerem_MOL_zdjecie.jpg

grafika | 161 KB

Pobierz
Continental_partnerem_MOL_12_09_2017.doc

doc | 138 KB

Pobierz
Continental_partnerem_MOL_12_09_2017.txt

txt | 3,98 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Continental wspiera przemysł budowlany

temu

Continental, światowy lider w produkcji gąsienic gumowych dla budownictwa, specjalnie do maszyn pracujących w najbardziej ekstremalnych warunkach na budowach, opracował gąsienice gumowe Trackman XP. Oferta dla przemysłu budowlanego została uzupełniona także o taśmy przenośnikowe ze zbrojeniem stalowym.
Pierwsza gama opon radialnych Continental

temu

Continental, producent opon i międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, wprowadził do oferty pierwsze opony radialne premium– modele opon Tractor70 oraz Tractor85 – przeznaczone do maszyn i pojazdów rolniczych.
5 trendów rozwoju portów

temu

Porty morskie są kluczowymi ośrodkami handlu międzynarodowego i jednym z głównych ogniw globalnego łańcucha dostaw. Na ich przykładzie można zaobserwować mechanizmy i zależności zachodzące w nieustannie zmieniającej się gospodarce światowej. Eksperci Continental zdefiniowali pięć kluczowych trendów, które będą miały największe znaczenie dla rozwoju transportu portowego.