Pierwsza gama opon radialnych Continental
Pierwsza gama opon radialnych Continental

Pierwsza gama opon radialnych Continental

Opublikowany

Continental, producent opon i międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, wprowadził do oferty pierwsze opony radialne premium– modele opon Tractor70 oraz Tractor85 – przeznaczone do maszyn i pojazdów rolniczych.

Continental posiada ponad 70-letnie doświadczenie w produkcji opon rolniczych. Pierwsza opona do holowników została wyprodukowana już w 1928 roku, natomiast do 2004 roku opony radialne produkowano w czeskiej miejscowości Otrokovice.

Continental ponownie rozpoczął działania na rynku ogumienia dla pojazdów rolniczych oferując wysokiej jakości produkty pod własną marką. W ciągu ostatnich kilku lat sukcesywnie poszerzaliśmy ofertę opon specjalistycznych – od opon do pojazdów portowych, przez ogumienie do robót ziemnych, po ofertę opon rolniczych do użytku w terenie.

Nikolai Setzer, członek zarządu Continental AG oraz szef działu opon Continental.

Nikolai Setzer dyrektor działu opon Continental.jpg

Większa wydajność pojazdów

Tractor70 i Tractor85 są to dwie standardowe opony Continental do ciągników, które charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością, jednocześnie zapewniając wysoki komfort jazdy oraz dobrą trakcję. W obu oponach zastosowano najnowszą technologię stopki, a także wykorzystano innowacyjny nylon, który oczekuje na przyznanie patentu „N.flex”. Ponadto opony zostały opatrzone etykietą „Engineered for Efficiency”, która oznacza, że zostały zaprojektowane pod kątem poprawy osiągów maszyn i pojazdów rolniczych oraz jakości ich pracy przy jednoczesnym ograniczeniu wykorzystywanych zasobów. Oferta opon radialnych Continental ma zostać poszerzona do 2019 roku do łącznie 100 rozmiarów.

Nowoczesne metody produkcji

Wraz z wprowadzeniem na rynek serii opon Tractor70 i Tractor85, Continental rozpoczął produkcję opon rolniczych w zakładzie w portugalskim Lousado. Jest to jedna najnowocześniejszych fabryk opon, do której przylega także zakład produkujący ogumienie do samochodów osobowych oraz ośrodek badawczo-rozwojowy, w którym opony są poddawane testom jakościowym i rozwijane kolejne generacje ogumienia. Inwestycje związane z produkcją opon radialnych przeznaczonych do pojazdów rolniczych w zakładach w Lousado są częścią strategii Vision 2025, która została wdrożona w 2011 roku i stanowi dla Działu Opon Continental podstawę planowania strategicznego, umożliwiając systematyczny postęp technologiczny.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Nikolai Setzer dyrektor działu opon Continental.jpg

grafika | 2,13 MB

Pobierz
Continental Zaklad w Lousado w Portugalii.jpg

grafika | 3,31 MB

Pobierz
Continental_z_pierwsza_gama_opona_radialnych_07_09_2017.docx

docx | 85,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Continental wspiera przemysł budowlany

temu

Continental, światowy lider w produkcji gąsienic gumowych dla budownictwa, specjalnie do maszyn pracujących w najbardziej ekstremalnych warunkach na budowach, opracował gąsienice gumowe Trackman XP. Oferta dla przemysłu budowlanego została uzupełniona także o taśmy przenośnikowe ze zbrojeniem stalowym.
Continental partnerem MOL

temu

Continental, wiodący dostawca rozwiązań dla przemysłu motoryzacyjnego, w odpowiedzi na oczekiwania klientów został partnerem belgijskiej firmy MOL specjalizującej się w produkcji ciągników i przyczep do portów. W ramach tej współpracy Continental wyposaży ciągniki typu RoRo oraz terminalowe w inteligentne opony TractorMaster z zainstalowanymi fabrycznie czujnikami ciśnienia ContiPressureCheck.
5 trendów rozwoju portów

temu

Porty morskie są kluczowymi ośrodkami handlu międzynarodowego i jednym z głównych ogniw globalnego łańcucha dostaw. Na ich przykładzie można zaobserwować mechanizmy i zależności zachodzące w nieustannie zmieniającej się gospodarce światowej. Eksperci Continental zdefiniowali pięć kluczowych trendów, które będą miały największe znaczenie dla rozwoju transportu portowego.