Kreatura 2017 – last call

Kreatura 2017 – last call

Opublikowany

Już za 8 dni upływa termin zgłoszeń do 21. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017, konkursu oceniającego kreatywną stronę kampanii reklamowych w Polsce.

W tegorocznej edycji konkursu Kreatury 2017 niezależne jury, złożone z przedstawicieli najbardziej aktywnych marketerów w Polsce oraz przedstawicieli podmiotów świadczących profesjonalne usługi w obszarze komunikacji marketingowej, nagrodzi twórców sztuki reklamowej w 16 kategoriach – film, prasa, outdoor/indoor, radio, digital, event, ambient, design, kampania, materiały promocyjne, content marketing, techniki, kampania społeczna/CSR, kampania własna, open i salon odrzuconych. Jury oceniać będzie projekty pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, obradować będą także Jacek Boliński (Propeller Film), Beata Dziwulska (Nestle Polska S.A.), Filip Grześkowiak (Golden Submarine), Karina Jakóbiak-Kapusta (Polkomtel), Wojtek Łebski (Syzygy Warsaw), Aleksandra Marchocka (Peppermint) i Tomasz Michalik (Insignia). Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca opiniotwórczego magazynu branżowego „Media & Marketing Polska

Przez ostatnie 21 lat statuetka Kreatury stała się symbolem kreatywności w reklamie i jednąz najbardziej pożądanych nagród branżowych. Kreatura jest Konkursem Niezależnej Kreacji, została pomyślana tak, aby nagradzać to co najbardziej oryginalne. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie najlepszych kreacji, także poza reklamowym mainstreamem. Dlatego dużą wagę przywiązujemy nie tylko do tradycyjnej reklamy telewizyjnej, OOH czy prasowej, ale także social media, content marketingu, ambientu czy designu. Dziś bardzo ciekawe projekty realizują nie tylko sieciowe agencje reklamowe, ale też agencje niezależne, firmy digital marketingu, domy mediowe, czy nawet sami marketerzy

Tomasz Wygnański, redaktor naczelny Media&Marketing Polska

Zgłoszenia można przesyłać do 12 października. Swoje prace do Kreatury mogą zgłaszać wszystkie podmioty działające na rynku reklamowym, które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji w okresie od 1 października 2016 do 20 października 2017 r. (z wyłączeniem kategorii Salon odrzuconych). Wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 roku. Więcej informacji na www.konkurs.kreatura.pl. 
Kreatura_2017_Statuetka_duze.jpgKreatura_2017_duze.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kreatura_2017_last_call_Informacja_prasowa_04_10_2017.pdf

pdf | 501 KB

Pobierz
Kreatura_2017_last_call_Informacja_prasowa_04_10_2017.doc

doc | 507 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

temu

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

temu

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.