Kreatura 2017 – last call

Kreatura 2017 – last call

Już za 8 dni upływa termin zgłoszeń do 21. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017, konkursu oceniającego kreatywną stronę kampanii reklamowych w Polsce.

W tegorocznej edycji konkursu Kreatury 2017 niezależne jury, złożone z przedstawicieli najbardziej aktywnych marketerów w Polsce oraz przedstawicieli podmiotów świadczących profesjonalne usługi w obszarze komunikacji marketingowej, nagrodzi twórców sztuki reklamowej w 16 kategoriach – film, prasa, outdoor/indoor, radio, digital, event, ambient, design, kampania, materiały promocyjne, content marketing, techniki, kampania społeczna/CSR, kampania własna, open i salon odrzuconych. Jury oceniać będzie projekty pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, obradować będą także Jacek Boliński (Propeller Film), Beata Dziwulska (Nestle Polska S.A.), Filip Grześkowiak (Golden Submarine), Karina Jakóbiak-Kapusta (Polkomtel), Wojtek Łebski (Syzygy Warsaw), Aleksandra Marchocka (Peppermint) i Tomasz Michalik (Insignia). Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca opiniotwórczego magazynu branżowego „Media & Marketing Polska

Przez ostatnie 21 lat statuetka Kreatury stała się symbolem kreatywności w reklamie i jednąz najbardziej pożądanych nagród branżowych. Kreatura jest Konkursem Niezależnej Kreacji, została pomyślana tak, aby nagradzać to co najbardziej oryginalne. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie najlepszych kreacji, także poza reklamowym mainstreamem. Dlatego dużą wagę przywiązujemy nie tylko do tradycyjnej reklamy telewizyjnej, OOH czy prasowej, ale także social media, content marketingu, ambientu czy designu. Dziś bardzo ciekawe projekty realizują nie tylko sieciowe agencje reklamowe, ale też agencje niezależne, firmy digital marketingu, domy mediowe, czy nawet sami marketerzy

Tomasz Wygnański, redaktor naczelny Media&Marketing Polska

Zgłoszenia można przesyłać do 12 października. Swoje prace do Kreatury mogą zgłaszać wszystkie podmioty działające na rynku reklamowym, które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji w okresie od 1 października 2016 do 20 października 2017 r. (z wyłączeniem kategorii Salon odrzuconych). Wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 roku. Więcej informacji na www.konkurs.kreatura.pl. 
Kreatura_2017_Statuetka_duze.jpgKreatura_2017_duze.jpg
Załączniki

Pobierz wszystkie

Kreatura_2017_last_call_Informacja_prasowa_04_10_2017.pdf

pdf | 501 KB

Pobierz
Kreatura_2017_last_call_Informacja_prasowa_04_10_2017.doc

doc | 507 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018

Tak jak zmieniają się potrzeby, motywacje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, tak detaliści, marketerzy i ich agencje szukają sposobów, aby dotrzymać im kroku. Nowe narzędzia w shopper marketingu, budowaniu lojalności i e-comerce oraz aktualne trendy i wyzwania dla retailu będą tematem przewodnim konferencji Shopper Day 2018, która odbędzie się 24 października br. w Warszawie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w firmie Dunnhumby, specjalizującej się w analizie i przetwarzaniu danych o konsumentach.
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.