Kreatura 2017 – last call

Kreatura 2017 – last call

Opublikowany

Już za 8 dni upływa termin zgłoszeń do 21. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017, konkursu oceniającego kreatywną stronę kampanii reklamowych w Polsce.

W tegorocznej edycji konkursu Kreatury 2017 niezależne jury, złożone z przedstawicieli najbardziej aktywnych marketerów w Polsce oraz przedstawicieli podmiotów świadczących profesjonalne usługi w obszarze komunikacji marketingowej, nagrodzi twórców sztuki reklamowej w 16 kategoriach – film, prasa, outdoor/indoor, radio, digital, event, ambient, design, kampania, materiały promocyjne, content marketing, techniki, kampania społeczna/CSR, kampania własna, open i salon odrzuconych. Jury oceniać będzie projekty pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, obradować będą także Jacek Boliński (Propeller Film), Beata Dziwulska (Nestle Polska S.A.), Filip Grześkowiak (Golden Submarine), Karina Jakóbiak-Kapusta (Polkomtel), Wojtek Łebski (Syzygy Warsaw), Aleksandra Marchocka (Peppermint) i Tomasz Michalik (Insignia). Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca opiniotwórczego magazynu branżowego „Media & Marketing Polska

Przez ostatnie 21 lat statuetka Kreatury stała się symbolem kreatywności w reklamie i jednąz najbardziej pożądanych nagród branżowych. Kreatura jest Konkursem Niezależnej Kreacji, została pomyślana tak, aby nagradzać to co najbardziej oryginalne. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie najlepszych kreacji, także poza reklamowym mainstreamem. Dlatego dużą wagę przywiązujemy nie tylko do tradycyjnej reklamy telewizyjnej, OOH czy prasowej, ale także social media, content marketingu, ambientu czy designu. Dziś bardzo ciekawe projekty realizują nie tylko sieciowe agencje reklamowe, ale też agencje niezależne, firmy digital marketingu, domy mediowe, czy nawet sami marketerzy

Tomasz Wygnański, redaktor naczelny Media&Marketing Polska

Zgłoszenia można przesyłać do 12 października. Swoje prace do Kreatury mogą zgłaszać wszystkie podmioty działające na rynku reklamowym, które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji w okresie od 1 października 2016 do 20 października 2017 r. (z wyłączeniem kategorii Salon odrzuconych). Wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 roku. Więcej informacji na www.konkurs.kreatura.pl. 
Kreatura_2017_Statuetka_duze.jpgKreatura_2017_duze.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kreatura_2017_last_call_Informacja_prasowa_04_10_2017.pdf

pdf | 501 KB

Pobierz
Kreatura_2017_last_call_Informacja_prasowa_04_10_2017.doc

doc | 507 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

temu

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.
Pieniądze w sporcie ukryte

temu

Już 26 października 2017 roku w Warszawie odbędzie się I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O globalnych trendach, najlepszych praktykach oraz potencjale biznesu sportowego dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports. Głównym celem tej jednodniowej konferencji jest wymiana doświadczeń oraz zaprezentowanie  praktycznych aspektów marketingowych kampanii sportowych, ze szczególnym uwzględniem kwestii sponsoringu dyscyplin, klubów i zawodników. Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli marketerów, agencji marketingowych, domów mediowych, instytucji badawczych, samorządów terytorialnych, zarządzających obiektami sportowymi oraz przedstawicieli federacji, lig i organizacji sportowych. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports, który z uczestnikami spotkania podzieli się swoimi bogatymi doświadczeniami z zakresu marketingu sportowego. Lars Stegelmann był członkiem komitu organizacyjnego piłkarskich mistrzostw świata w RPA w 2010 r., współpracował z UEFA przy organizacji piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 r. w Polsce i na Ukrainie oraz był konsultantem do spraw organizacji rajdów i wyścigów samochodowych Fédération Internationale de l’Automobile (FIA). Do grona prelegentów organizator konferencji zaprosił także innych wybitnych przedstawicieli sportowego świata marketingu. Wiedzą i doświadczeniem podzielą się z uczestnikami: mistrz olimpijski Robert Korzeniowski, Antonio Ruiz z kanału telewizyjnego Eurosport, Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola oraz Tomasz Zahorski, pełnomocnik zarządu Legii Warszawa i prezes zarządu Akademii Piłkarskiej Legii. „Konferencja jest efektem wyjątkowego  zainteresowania czytelników „Media&Marketing Polska” kwestiami sponsoringu i marketingu sportowego, jakie wywował nasz kwietniowy raport na ten temat. I trudno się dziwić. Segment marketingu sportowego już w 2018 roku osiągnie w Polsce wartość miliarda złotych, a analitycy prognozują jego dalszy rozwój w kolejnych latach. Warto więc dzielić się wiedzą, śledzić trendy i wykorzystać te informacje do poprawy efektywności realizowanych projektów” - powiedział Piotr  Pokrzywa, dyrektor ds. projektów specjalnych w VFP Communications, wydawcy „Media&Marketing Polska”, organizatora konferencji. I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” odbędzie się 26 października 2017 r., w kompleksie Digital Knowledge Village, przy ul. Puławskiej 457 w Warszawie. Szczegółowe informacje o konferencji na stronie www.marketingsportowy.media.com.pl.

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.