O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018
O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018

O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018

Opublikowany

Tak jak zmieniają się potrzeby, motywacje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, tak detaliści, marketerzy i ich agencje szukają sposobów, aby dotrzymać im kroku. Nowe narzędzia w shopper marketingu, budowaniu lojalności i e-comerce oraz aktualne trendy i wyzwania dla retailu będą tematem przewodnim konferencji Shopper Day 2018, która odbędzie się 24 października br. w Warszawie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w firmie Dunnhumby, specjalizującej się w analizie i przetwarzaniu danych o konsumentach.

Shopper Day to czas inspirujących spotkań wymiany doświadczeń, nawiązywania nowych kontaktów i relacji biznesowych dla przedstawicieli handlu oraz branży FMCG. Swoją wiedzą oraz prognozami dotyczącymi przyszłości handlu detalicznego podzielą się marketerzy, detaliści, specjaliści e-commerce, dostawcy rozwiązań technologicznych, badacze oraz przedstawiciele domów mediowych, a także takich firm jak Google, IKEA, Nielsen czy Saatchi & Saatchi IS. Nie zabraknie przykładów ciekawych wdrożeń i nowatorskich konceptów.
O tym, jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując dane i algorytmy opowie gość specjalny - Tanguy Pincemin, obecnie dyrektor zarządzający ds. mediów (in-store oraz digital) na region Europy w firmie Dunnhumby, gdzie zajmuje się m.in. analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach. Wcześniej przez prawie sześć lat w Google wspierał największych francuskich detalistów, pomagając im wdrażać nowe rozwiązania technologiczne. Na koncie ma również spektakularne projekty dla europejskich liderów z obszaru e-commerce.
Punktem wyjścia do szerokiej dyskusji na temat aktualnych i przyszłych wyzwań branży retail będą wyniki badania przygotowanego specjalnie na tę okazję przez redakcję „Media & Marketing Polska” oraz Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna dotyczącego szans i barier rozwoju e-commerce w branży FMCG.
Konferencja Shopper Day 2018 organizowana przez magazyn "Media & Marketing Polska" i miesięcznik „Handel” odbędzie się 24 października br. w Ms Mermaid – Conference Center w budynku The Tides przy ul. Wioślaskiej 8 w Warszawie.
Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia dostępne na stronie www.shopperday.pl 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

VFP_ShopperDay_2018.docx

docx | 20,1 KB

Pobierz
ShopperDay.jpg

grafika | 140 KB

Pobierz
ShopperDay2018.jpg

grafika | 81,1 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

temu

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

temu

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

temu

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.