Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.

Food Service Summit to spotkanie najbardziej doświadczonych, przedsiębiorczych i ambitnych praktyków branży HoReCa. Platforma wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania relacji, integrująca środowisko od 2014 roku. Celem tegorocznego spotkania jest przybliżenie i ocena możliwości mających wpływ na generowanie wzrostów sprzedaż w lokalach gastronomicznych. W programie poza blokiem wykładowym organizatorzy przewidzieli także warsztaty, panele dyskusyjne, pokazy, degustacje oraz wieczorne after party.

Przestrzeń rozwoju w jednym miejscu -  upselling, delivery, nowa restauracja

W tym roku organizatorzy do udziału w konferencji zachęcają warsztatami, podczas których grono praktyków podzieli się wiedzą i doświadczeniem z zakresu upselling’u oraz przyjrzy się specyfice otwierania kolejnych restauracji. Uczestnicy będą mieli również niepowtarzalną okazję, by w mniejszych grupach omówić interesujące ich obszary działań, w tym szanse potencjalnego rozwoju lokali gastronomicznych. Nie zabraknie też nieformalnych spotkań z wybitnymi restauratorami i menadżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.

Doświadczeni w branży dzielą się wiedzą

Program Food Service Summit 2018 został opracowany w ścisłej współpracy z Grzegorzem Kłosem. Prelegent i uczestnik minionych spotkań, z branżą gastronomiczną związany jest od 18 lat. Współtwórca takich konceptów jak: Fabryka Pizzy, Moment Resto Bar, Buena Vista, Zazie Bistro i Modern Catering jest obecnie właścicielem restauracji Ed Red w Warszawie i Krakowie.

Jesteśmy przekonani, że doświadczanie i wiedza, które wnosi w organizację konferencji Grzegorz Kłos, będą dla uczestników tegorocznej konferencji niezwykle cenne i pomocne.

Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu „Food Service”

Wśród prelegentów i panelistów będą uznani restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie. Dołączą do nich także eksperci HR i specjaliści od marketingu i finansów, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy.
Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają właścicieli i managerów restauracji, szefów kuchni, oraz przyszłych restauratorów, producentów i dostawców branży HoReCa. Nie zabraknie tematów dla mediów i agencji PR oraz dla osób, które chcą rozwijać się zawodowo w branży gastronomicznej.
Organizatorem konferencji jest „Food Service”, wiodący miesięcznik branży HoReCa, wydawany przez VFP Communications. Partnerami głównymi wydarzenia zostali Coca-Cola oraz Makro. Konferencję wspierają również – Erlenbacher, California Wines Polska i Ed Red.
Szczegółowy program konferencji dostępny jest na:

Food Service Summit

Konferencja skupiająca w jednym miejscu restauratorów, szefów kuchni, menedżerów, sommelierów i firmy branży HoReCa, głodnych wiedzy, chętnych do wzajemnego dialogu i wspierania się swoimi doświadczeniami. Food Service Summit to niepowtarzalna okazja do merytorycznej wymiany poglądów, inspiracji, jak również do niezobowiązujących rozmów, które mogą zapoczątkować nowe relacje biznesowe.

Czytaj więcej

Załączniki

Pobierz wszystkie

Food_Service_Summit_14_02_2018.doc

doc | 74 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018

Tak jak zmieniają się potrzeby, motywacje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, tak detaliści, marketerzy i ich agencje szukają sposobów, aby dotrzymać im kroku. Nowe narzędzia w shopper marketingu, budowaniu lojalności i e-comerce oraz aktualne trendy i wyzwania dla retailu będą tematem przewodnim konferencji Shopper Day 2018, która odbędzie się 24 października br. w Warszawie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w firmie Dunnhumby, specjalizującej się w analizie i przetwarzaniu danych o konsumentach.
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Multiscreen Day po raz trzeci!

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.