Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Opublikowany

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.

Food Service Summit to spotkanie najbardziej doświadczonych, przedsiębiorczych i ambitnych praktyków branży HoReCa. Platforma wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania relacji, integrująca środowisko od 2014 roku. Celem tegorocznego spotkania jest przybliżenie i ocena możliwości mających wpływ na generowanie wzrostów sprzedaż w lokalach gastronomicznych. W programie poza blokiem wykładowym organizatorzy przewidzieli także warsztaty, panele dyskusyjne, pokazy, degustacje oraz wieczorne after party.

Przestrzeń rozwoju w jednym miejscu -  upselling, delivery, nowa restauracja

W tym roku organizatorzy do udziału w konferencji zachęcają warsztatami, podczas których grono praktyków podzieli się wiedzą i doświadczeniem z zakresu upselling’u oraz przyjrzy się specyfice otwierania kolejnych restauracji. Uczestnicy będą mieli również niepowtarzalną okazję, by w mniejszych grupach omówić interesujące ich obszary działań, w tym szanse potencjalnego rozwoju lokali gastronomicznych. Nie zabraknie też nieformalnych spotkań z wybitnymi restauratorami i menadżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.

Doświadczeni w branży dzielą się wiedzą

Program Food Service Summit 2018 został opracowany w ścisłej współpracy z Grzegorzem Kłosem. Prelegent i uczestnik minionych spotkań, z branżą gastronomiczną związany jest od 18 lat. Współtwórca takich konceptów jak: Fabryka Pizzy, Moment Resto Bar, Buena Vista, Zazie Bistro i Modern Catering jest obecnie właścicielem restauracji Ed Red w Warszawie i Krakowie.

Jesteśmy przekonani, że doświadczanie i wiedza, które wnosi w organizację konferencji Grzegorz Kłos, będą dla uczestników tegorocznej konferencji niezwykle cenne i pomocne.

Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu „Food Service”

Wśród prelegentów i panelistów będą uznani restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie. Dołączą do nich także eksperci HR i specjaliści od marketingu i finansów, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy.
Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają właścicieli i managerów restauracji, szefów kuchni, oraz przyszłych restauratorów, producentów i dostawców branży HoReCa. Nie zabraknie tematów dla mediów i agencji PR oraz dla osób, które chcą rozwijać się zawodowo w branży gastronomicznej.
Organizatorem konferencji jest „Food Service”, wiodący miesięcznik branży HoReCa, wydawany przez VFP Communications. Partnerami głównymi wydarzenia zostali Coca-Cola oraz Makro. Konferencję wspierają również – Erlenbacher, California Wines Polska i Ed Red.
Szczegółowy program konferencji dostępny jest na:

Food Service Summit

Konferencja skupiająca w jednym miejscu restauratorów, szefów kuchni, menedżerów, sommelierów i firmy branży HoReCa, głodnych wiedzy, chętnych do wzajemnego dialogu i wspierania się swoimi doświadczeniami. Food Service Summit to niepowtarzalna okazja do merytorycznej wymiany poglądów, inspiracji, jak również do niezobowiązujących rozmów, które mogą zapoczątkować nowe relacje biznesowe.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Food_Service_Summit_14_02_2018.doc

doc | 74 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Pan Pomidor & Company rozszerza kategorię dań gotowych o dwie nowe zupy krem - Pana Red i Panią Green

temu

Pan Pomidor & Co., producent świeżych zup oraz sosów, wzbogacił ofertę o dwie nowości.  Pan Red - zupa krem z buraka z białym pieprzem oraz Pani Green - zupa krem z zielonych warzyw, to pozycje kulinarne dla wszystkich, którzy nie mają czasu na gotowanie i szukają smacznych, naturalnych oraz wysokiej jakości dań gotowych.
Pan Pomidor z porcją ciepła na warszawskich ulicach

temu

20 lutego br. Pan Pomidor - właściciel marki świeżych zup, rozpoczął misję zimowego rozgrzewania Warszawiaków. Akcję samplingową „Porcja ciepła od Pana Pomidora” zainicjowano wśród łyżwiarzy na lodowisku na Rynku Starego Miasta. Gorące degustacje potrwają w centrum Warszawy do 8 marca, a w tym czasie mieszkańcy stolicy, w drodze do pracy, będą mogli spróbować świeżych, zdrowych i gorących zup tej marki.
Porcja ciepła od Pana Pomidora dla wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy

temu

W tym roku, na warszawskim Autodromie na Bemowie, emocje i gorącą atmosferę wśród wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy podgrzewał Pan Pomidor & Company.
Alstom ze sprzedażą na poziomie 8 mld euro 

temu

. Pomiędzy 1 kwietnia 2017 a 31 marca 2018 Alstom zanotował zamówienia o łącznej wartości 7,2 mld euro. W tym samym okresie sprzedaż osiągnęła poziom 8 mld euro przy jednoczesnym znaczącym wzroście na poziomie 9% (10% organicznie). . Skorygowana marża EBIT wzro

Autem w góry

Sezon narciarski nadal trwa! Ponad połowa polskich narciarzy i snowboardzistów zaplanowała zimowe szaleństwo w naszym kraju[1]. Wielu z nas, niezmiennie od lat, w podróż wyrusza własnym samochodem. Ważne, by do celu dojechać bezpiecznie i bezproblemowo. Dlatego warto skorzystać z rad eksperta Shell Helix, który podpowiada o czym należy pamiętać zanim wyruszymy w zimową trasę.