Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Opublikowany

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.

W tegorocznej edycji konkursu przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand Prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za kampanię IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point, która podczas gali odebrała jeszcze dwa wyróżnienia za koncepty marketingowe dla innych klientów. Kolejne projekty IKEA i prowadząca je Agencja Warszawa zostały nagrodzone statuetką Golden Arrow za CSR oraz wyróżnieniem w kategorii experiential marketing.

Wśród uhonorowanych w tym roku projektów i przedsięwzięć z zakresu marketingu zintegrowanego znalazły się także kampanie przegotowane między innymi dla takich marek jak Amica, Jeronimo Martins, Unilever, ING Bank Śląski, Adidas, Orange, Barbie czy Vogue.

Jury pod przewodnictwem Marty Życińskiej, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe doceniło przede wszystkim efektywność podejmowanych działań, sposób opracowania strategii i kampanii reklamowych oraz kreatywność i świeżość pomysłów
i ich adaptacji.
Tytuł Sieciowej Agencji Interaktywnej Roku odebrały Golden Submarine i VML Poland a najlepszą agencją marketingu zintegrowanego została agencja Plej.
Pełna lista nagrodzonych w konkursie dostępna jest na stronie internetowej Golden Arrow (http://www.goldenarrow.pl/zwyciezcy-2018.html).

Golden Arrow -

Strona zawierająca reguły, ideę oraz przebieg największego na polskim rynku Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany nieprzerwanie od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika Media & Marketing Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Komunikacja_marki_IKEA_najlepsza_w_GA_2018.docx

docx | 13,5 KB

Pobierz
Komunikacja_marki_IKEA_najlepsza_w_GA_2018.txt

txt | 1,85 KB

Pobierz
Golden_Arrow_2018_Laureaci.jpg

grafika | 1,36 MB

Pobierz
GoldenArrow.png

grafika | 96,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

temu

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

temu

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.

Urlop na czterech kółkach, czyli auto dobrze przygotowane

Wraz z nadejściem lata rozpoczyna się okres częstszych i dłuższych podróży samochodem – na Mazury, w góry, nad morze czy zagranicę. By mieć pewność, że bezpiecznie oraz bez pośpiechu i stresu dotrzemy na miejsce, warto wcześniej zatroszczyć się o auto. Ekspert Shell Helix podpowiada, o czym należy pamiętać przed wyruszeniem w trasę.