Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.

W tegorocznej edycji konkursu przyznano 12 statuetek oraz 19 wyróżnień. Grand Prix 2018 i statuetka Golden Arrow w kategorii e-mail marketing za kampanię IKEA Family trafiły do agencji Loyalty Point, która podczas gali odebrała jeszcze dwa wyróżnienia za koncepty marketingowe dla innych klientów. Kolejne projekty IKEA i prowadząca je Agencja Warszawa zostały nagrodzone statuetką Golden Arrow za CSR oraz wyróżnieniem w kategorii experiential marketing.

Wśród uhonorowanych w tym roku projektów i przedsięwzięć z zakresu marketingu zintegrowanego znalazły się także kampanie przegotowane między innymi dla takich marek jak Amica, Jeronimo Martins, Unilever, ING Bank Śląski, Adidas, Orange, Barbie czy Vogue.

Jury pod przewodnictwem Marty Życińskiej, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe doceniło przede wszystkim efektywność podejmowanych działań, sposób opracowania strategii i kampanii reklamowych oraz kreatywność i świeżość pomysłów
i ich adaptacji.
Tytuł Sieciowej Agencji Interaktywnej Roku odebrały Golden Submarine i VML Poland a najlepszą agencją marketingu zintegrowanego została agencja Plej.
Pełna lista nagrodzonych w konkursie dostępna jest na stronie internetowej Golden Arrow (http://www.goldenarrow.pl/zwyciezcy-2018.html).

Golden Arrow -

Strona zawierająca reguły, ideę oraz przebieg największego na polskim rynku Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow.

Czytaj więcej

Konkurs Golden Arrow jest organizowany nieprzerwanie od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika Media & Marketing Polska.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Komunikacja_marki_IKEA_najlepsza_w_GA_2018.docx

docx | 13,5 KB

Pobierz
Komunikacja_marki_IKEA_najlepsza_w_GA_2018.txt

txt | 1,85 KB

Pobierz
Golden_Arrow_2018_Laureaci.jpg

grafika | 1,36 MB

Pobierz
GoldenArrow.png

grafika | 96,9 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018

Tak jak zmieniają się potrzeby, motywacje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, tak detaliści, marketerzy i ich agencje szukają sposobów, aby dotrzymać im kroku. Nowe narzędzia w shopper marketingu, budowaniu lojalności i e-comerce oraz aktualne trendy i wyzwania dla retailu będą tematem przewodnim konferencji Shopper Day 2018, która odbędzie się 24 października br. w Warszawie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w firmie Dunnhumby, specjalizującej się w analizie i przetwarzaniu danych o konsumentach.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
Multiscreen Day po raz trzeci!

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.