Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"
Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Opublikowany

Magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

Pracownicy domów mediowych, biur reklamy i reklamodawcy wskazywali z jakich źródeł informacji i jak często korzystają oraz oceniali, które z nich są najbardziej merytoryczne i wiarygodne.  Jak pokazują wyniki badania niemal połowa pracowników domów mediowych regularnie czyta magazyn Media i Marketing Polska, a 59% uznaje nasze pismo i nasz serwis internetowy za najbardziej wiarygodne źródła informacji i to nie tylko tych branżowych! To daje nam pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości merytorycznej publikowanych tekstów. 
Ponadto 9 na 10 respondentów w tej kategorii prenumeruje serwis  internetowy MMP24. Dumą napawa nas również fakt, że jedna czwarta  pracowników biur reklamy czyta regularnie nasze pismo, a 69%  respondentów w tej grupie doceniło jakość merytoryczną prezentowanych  materiałów.   Natomiast specjaliści, którzy na co dzień zlecają emisję  reklam, najchętniej ze wszystkich badanych grup sięgają po prasę  drukowaną i najczęściej wybierają właśnie magazyn Media i Marketing  Polska.
Szczególnie cieszy nas fakt, że nie tylko zwyciężyliśmy w tej kategorii,  ale także znacznie zdystansowaliśmy ogólnopolski dziennik. Co równie  ważne nasi redakcyjni koledzy z Media i Marketing Polska – Piotr Machul i  Maciej Florek znaleźli się wśród szczególnie cenionych dziennikarzy  piszących o rynku mediów/reklamy. Bardzo dziękujemy wszystkim  uczestnikom badania za oddane na nas głosy, a ScreenLoversza wnikliwa  analizę rynku.

Więcej informacji o samym badaniu na  http://screenlovers.pl/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

temu

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.
Pieniądze w sporcie ukryte

temu

Już 26 października 2017 roku w Warszawie odbędzie się I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O globalnych trendach, najlepszych praktykach oraz potencjale biznesu sportowego dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports. Głównym celem tej jednodniowej konferencji jest wymiana doświadczeń oraz zaprezentowanie  praktycznych aspektów marketingowych kampanii sportowych, ze szczególnym uwzględniem kwestii sponsoringu dyscyplin, klubów i zawodników. Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli marketerów, agencji marketingowych, domów mediowych, instytucji badawczych, samorządów terytorialnych, zarządzających obiektami sportowymi oraz przedstawicieli federacji, lig i organizacji sportowych. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports, który z uczestnikami spotkania podzieli się swoimi bogatymi doświadczeniami z zakresu marketingu sportowego. Lars Stegelmann był członkiem komitu organizacyjnego piłkarskich mistrzostw świata w RPA w 2010 r., współpracował z UEFA przy organizacji piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 r. w Polsce i na Ukrainie oraz był konsultantem do spraw organizacji rajdów i wyścigów samochodowych Fédération Internationale de l’Automobile (FIA). Do grona prelegentów organizator konferencji zaprosił także innych wybitnych przedstawicieli sportowego świata marketingu. Wiedzą i doświadczeniem podzielą się z uczestnikami: mistrz olimpijski Robert Korzeniowski, Antonio Ruiz z kanału telewizyjnego Eurosport, Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola oraz Tomasz Zahorski, pełnomocnik zarządu Legii Warszawa i prezes zarządu Akademii Piłkarskiej Legii. „Konferencja jest efektem wyjątkowego  zainteresowania czytelników „Media&Marketing Polska” kwestiami sponsoringu i marketingu sportowego, jakie wywował nasz kwietniowy raport na ten temat. I trudno się dziwić. Segment marketingu sportowego już w 2018 roku osiągnie w Polsce wartość miliarda złotych, a analitycy prognozują jego dalszy rozwój w kolejnych latach. Warto więc dzielić się wiedzą, śledzić trendy i wykorzystać te informacje do poprawy efektywności realizowanych projektów” - powiedział Piotr  Pokrzywa, dyrektor ds. projektów specjalnych w VFP Communications, wydawcy „Media&Marketing Polska”, organizatora konferencji. I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” odbędzie się 26 października 2017 r., w kompleksie Digital Knowledge Village, przy ul. Puławskiej 457 w Warszawie. Szczegółowe informacje o konferencji na stronie www.marketingsportowy.media.com.pl.

Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

Tomasz Wygnański awansował na stanowisko redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”, ogólnopolskiego magazynu poświęconego mediom, reklamie i marketingowi. Od września 2017 roku będzie odpowiedzialny za opiekę merytoryczną nad magazynem oraz serwisami MMP24 i MMP Online i wdrożenie strategii rozwoju pisma, zarówno wersji internetowej, jak i drukowanej.