Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"
Kopiuj tekst
Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

Pracownicy domów mediowych, biur reklamy i reklamodawcy wskazywali z jakich źródeł informacji i jak często korzystają oraz oceniali, które z nich są najbardziej merytoryczne i wiarygodne.  Jak pokazują wyniki badania niemal połowa pracowników domów mediowych regularnie czyta magazyn Media i Marketing Polska, a 59% uznaje nasze pismo i nasz serwis internetowy za najbardziej wiarygodne źródła informacji i to nie tylko tych branżowych! To daje nam pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości merytorycznej publikowanych tekstów. 
Ponadto 9 na 10 respondentów w tej kategorii prenumeruje serwis  internetowy MMP24. Dumą napawa nas również fakt, że jedna czwarta  pracowników biur reklamy czyta regularnie nasze pismo, a 69%  respondentów w tej grupie doceniło jakość merytoryczną prezentowanych  materiałów.   Natomiast specjaliści, którzy na co dzień zlecają emisję  reklam, najchętniej ze wszystkich badanych grup sięgają po prasę  drukowaną i najczęściej wybierają właśnie magazyn Media i Marketing  Polska.
Szczególnie cieszy nas fakt, że nie tylko zwyciężyliśmy w tej kategorii,  ale także znacznie zdystansowaliśmy ogólnopolski dziennik. Co równie  ważne nasi redakcyjni koledzy z Media i Marketing Polska – Piotr Machul i  Maciej Florek znaleźli się wśród szczególnie cenionych dziennikarzy  piszących o rynku mediów/reklamy. Bardzo dziękujemy wszystkim  uczestnikom badania za oddane na nas głosy, a ScreenLoversza wnikliwa  analizę rynku.

Więcej informacji o samym badaniu na  http://screenlovers.pl/
Powiązane artykuły
O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018

Tak jak zmieniają się potrzeby, motywacje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, tak detaliści, marketerzy i ich agencje szukają sposobów, aby dotrzymać im kroku. Nowe narzędzia w shopper marketingu, budowaniu lojalności i e-comerce oraz aktualne trendy i wyzwania dla retailu będą tematem przewodnim konferencji Shopper Day 2018, która odbędzie się 24 października br. w Warszawie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w firmie Dunnhumby, specjalizującej się w analizie i przetwarzaniu danych o konsumentach.
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.