Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"
Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Opublikowany

Magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

Pracownicy domów mediowych, biur reklamy i reklamodawcy wskazywali z jakich źródeł informacji i jak często korzystają oraz oceniali, które z nich są najbardziej merytoryczne i wiarygodne.  Jak pokazują wyniki badania niemal połowa pracowników domów mediowych regularnie czyta magazyn Media i Marketing Polska, a 59% uznaje nasze pismo i nasz serwis internetowy za najbardziej wiarygodne źródła informacji i to nie tylko tych branżowych! To daje nam pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości merytorycznej publikowanych tekstów. 
Ponadto 9 na 10 respondentów w tej kategorii prenumeruje serwis  internetowy MMP24. Dumą napawa nas również fakt, że jedna czwarta  pracowników biur reklamy czyta regularnie nasze pismo, a 69%  respondentów w tej grupie doceniło jakość merytoryczną prezentowanych  materiałów.   Natomiast specjaliści, którzy na co dzień zlecają emisję  reklam, najchętniej ze wszystkich badanych grup sięgają po prasę  drukowaną i najczęściej wybierają właśnie magazyn Media i Marketing  Polska.
Szczególnie cieszy nas fakt, że nie tylko zwyciężyliśmy w tej kategorii,  ale także znacznie zdystansowaliśmy ogólnopolski dziennik. Co równie  ważne nasi redakcyjni koledzy z Media i Marketing Polska – Piotr Machul i  Maciej Florek znaleźli się wśród szczególnie cenionych dziennikarzy  piszących o rynku mediów/reklamy. Bardzo dziękujemy wszystkim  uczestnikom badania za oddane na nas głosy, a ScreenLoversza wnikliwa  analizę rynku.

Więcej informacji o samym badaniu na  http://screenlovers.pl/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

temu

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

temu

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.

Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

Tomasz Wygnański awansował na stanowisko redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”, ogólnopolskiego magazynu poświęconego mediom, reklamie i marketingowi. Od września 2017 roku będzie odpowiedzialny za opiekę merytoryczną nad magazynem oraz serwisami MMP24 i MMP Online i wdrożenie strategii rozwoju pisma, zarówno wersji internetowej, jak i drukowanej.