Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"
Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

Tomasz Wygnański awansował na stanowisko redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”, ogólnopolskiego magazynu poświęconego mediom, reklamie i marketingowi. Od września 2017 roku będzie odpowiedzialny za opiekę merytoryczną nad magazynem oraz serwisami MMP24 i MMP Online i wdrożenie strategii rozwoju pisma, zarówno wersji internetowej, jak i drukowanej.

Wygnański jest związany z wydawnictwem VFP Communications, wydawcą „Media & Marketing Polska", od ponad 15 lat. Przez ostatnie 5,5 roku zajmował stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Doświadczenie zdobywał pracując w dziennikach „Rzeczpospolita” i „Gazeta Giełdy Parkiet”, a także w Wydawnictwie Bauer. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego awansował Piotr Machul, znany dziennikarz specjalizujący się w rynku TV i VOD, związany z „Media & Marketing Polska" od ponad 10 lat. Tomasz Wygnański zastąpi na stanowisku Piotra Pokrzywę, który był redaktorem naczelnym magazynu przez ostatnie 5 lat i znacząco rozbudował ofertę wydawnictwa oraz rozwinął działalność konferencyjną, szkoleniową i konkursy branżowe. Piotr Pokrzywa nadal będzie współpracował
z Wydawnictwem VFP, jako dyrektor ds. projektów specjalnych.
Tomasz Wygnański<br>
Załączniki

Pobierz wszystkie

Nowy_redaktor_naczelny_MMP_informacja_prasowa_07_09_2017.pdf

pdf | 469 KB

Pobierz
Nowy_redaktor_naczelny_MMP_informacja_prasowa_07_09_2017.doc

doc | 503 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018

Tak jak zmieniają się potrzeby, motywacje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, tak detaliści, marketerzy i ich agencje szukają sposobów, aby dotrzymać im kroku. Nowe narzędzia w shopper marketingu, budowaniu lojalności i e-comerce oraz aktualne trendy i wyzwania dla retailu będą tematem przewodnim konferencji Shopper Day 2018, która odbędzie się 24 października br. w Warszawie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w firmie Dunnhumby, specjalizującej się w analizie i przetwarzaniu danych o konsumentach.
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.