Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"
Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

Opublikowany

Tomasz Wygnański awansował na stanowisko redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”, ogólnopolskiego magazynu poświęconego mediom, reklamie i marketingowi. Od września 2017 roku będzie odpowiedzialny za opiekę merytoryczną nad magazynem oraz serwisami MMP24 i MMP Online i wdrożenie strategii rozwoju pisma, zarówno wersji internetowej, jak i drukowanej.

Wygnański jest związany z wydawnictwem VFP Communications, wydawcą „Media & Marketing Polska", od ponad 15 lat. Przez ostatnie 5,5 roku zajmował stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Doświadczenie zdobywał pracując w dziennikach „Rzeczpospolita” i „Gazeta Giełdy Parkiet”, a także w Wydawnictwie Bauer. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego awansował Piotr Machul, znany dziennikarz specjalizujący się w rynku TV i VOD, związany z „Media & Marketing Polska" od ponad 10 lat. Tomasz Wygnański zastąpi na stanowisku Piotra Pokrzywę, który był redaktorem naczelnym magazynu przez ostatnie 5 lat i znacząco rozbudował ofertę wydawnictwa oraz rozwinął działalność konferencyjną, szkoleniową i konkursy branżowe. Piotr Pokrzywa nadal będzie współpracował
z Wydawnictwem VFP, jako dyrektor ds. projektów specjalnych.
Tomasz Wygnański<br>

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Nowy_redaktor_naczelny_MMP_informacja_prasowa_07_09_2017.pdf

pdf | 469 KB

Pobierz
Nowy_redaktor_naczelny_MMP_informacja_prasowa_07_09_2017.doc

doc | 503 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

temu

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

temu

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.

Kto da więcej, czyli permanentna wojna o talenty

Coraz większym wyzwaniem staje się pozyskanie pracowników i zatrzymanie już zatrudnionych. Firmy walczą o nich różnymi metodami. Windują wynagrodzenia, proponują coraz więcej świadczeń, unowocześniają biura. Pytanie tylko co jest skuteczne?