Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"
Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

Nowy redaktor naczelny „Media & Marketing Polska"

Opublikowany

Tomasz Wygnański awansował na stanowisko redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”, ogólnopolskiego magazynu poświęconego mediom, reklamie i marketingowi. Od września 2017 roku będzie odpowiedzialny za opiekę merytoryczną nad magazynem oraz serwisami MMP24 i MMP Online i wdrożenie strategii rozwoju pisma, zarówno wersji internetowej, jak i drukowanej.

Wygnański jest związany z wydawnictwem VFP Communications, wydawcą „Media & Marketing Polska", od ponad 15 lat. Przez ostatnie 5,5 roku zajmował stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Doświadczenie zdobywał pracując w dziennikach „Rzeczpospolita” i „Gazeta Giełdy Parkiet”, a także w Wydawnictwie Bauer. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego awansował Piotr Machul, znany dziennikarz specjalizujący się w rynku TV i VOD, związany z „Media & Marketing Polska" od ponad 10 lat. Tomasz Wygnański zastąpi na stanowisku Piotra Pokrzywę, który był redaktorem naczelnym magazynu przez ostatnie 5 lat i znacząco rozbudował ofertę wydawnictwa oraz rozwinął działalność konferencyjną, szkoleniową i konkursy branżowe. Piotr Pokrzywa nadal będzie współpracował
z Wydawnictwem VFP, jako dyrektor ds. projektów specjalnych.
Tomasz Wygnański<br>

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Nowy_redaktor_naczelny_MMP_informacja_prasowa_07_09_2017.pdf

pdf | 469 KB

Pobierz
Nowy_redaktor_naczelny_MMP_informacja_prasowa_07_09_2017.doc

doc | 503 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

temu

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.
Pieniądze w sporcie ukryte

temu

Już 26 października 2017 roku w Warszawie odbędzie się I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O globalnych trendach, najlepszych praktykach oraz potencjale biznesu sportowego dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports. Głównym celem tej jednodniowej konferencji jest wymiana doświadczeń oraz zaprezentowanie  praktycznych aspektów marketingowych kampanii sportowych, ze szczególnym uwzględniem kwestii sponsoringu dyscyplin, klubów i zawodników. Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli marketerów, agencji marketingowych, domów mediowych, instytucji badawczych, samorządów terytorialnych, zarządzających obiektami sportowymi oraz przedstawicieli federacji, lig i organizacji sportowych. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports, który z uczestnikami spotkania podzieli się swoimi bogatymi doświadczeniami z zakresu marketingu sportowego. Lars Stegelmann był członkiem komitu organizacyjnego piłkarskich mistrzostw świata w RPA w 2010 r., współpracował z UEFA przy organizacji piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 r. w Polsce i na Ukrainie oraz był konsultantem do spraw organizacji rajdów i wyścigów samochodowych Fédération Internationale de l’Automobile (FIA). Do grona prelegentów organizator konferencji zaprosił także innych wybitnych przedstawicieli sportowego świata marketingu. Wiedzą i doświadczeniem podzielą się z uczestnikami: mistrz olimpijski Robert Korzeniowski, Antonio Ruiz z kanału telewizyjnego Eurosport, Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola oraz Tomasz Zahorski, pełnomocnik zarządu Legii Warszawa i prezes zarządu Akademii Piłkarskiej Legii. „Konferencja jest efektem wyjątkowego  zainteresowania czytelników „Media&Marketing Polska” kwestiami sponsoringu i marketingu sportowego, jakie wywował nasz kwietniowy raport na ten temat. I trudno się dziwić. Segment marketingu sportowego już w 2018 roku osiągnie w Polsce wartość miliarda złotych, a analitycy prognozują jego dalszy rozwój w kolejnych latach. Warto więc dzielić się wiedzą, śledzić trendy i wykorzystać te informacje do poprawy efektywności realizowanych projektów” - powiedział Piotr  Pokrzywa, dyrektor ds. projektów specjalnych w VFP Communications, wydawcy „Media&Marketing Polska”, organizatora konferencji. I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” odbędzie się 26 października 2017 r., w kompleksie Digital Knowledge Village, przy ul. Puławskiej 457 w Warszawie. Szczegółowe informacje o konferencji na stronie www.marketingsportowy.media.com.pl.
Kreatura 2017 – last call

temu

Już za 8 dni upływa termin zgłoszeń do 21. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017, konkursu oceniającego kreatywną stronę kampanii reklamowych w Polsce.

Kto da więcej, czyli permanentna wojna o talenty

Coraz większym wyzwaniem staje się pozyskanie pracowników i zatrzymanie już zatrudnionych. Firmy walczą o nich różnymi metodami. Windują wynagrodzenia, proponują coraz więcej świadczeń, unowocześniają biura. Pytanie tylko co jest skuteczne?