132 projekty walczą o Kreaturę 2017
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

132 projekty walczą o Kreaturę 2017

Opublikowany

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.

Konkurs niezależnej polskiej kreacji Kreatura jest organizowany nieprzerwanie od 1996 r przez jeden z najbardziej prestiżowych i wiarygodnych tytułów branżowych "Media & Marketing Polska". Jego celem jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej.
W tym roku jury oceni aż 132 projekty i przyzna nagrody w 16 kategoriach – film, prasa, outdoor/indoor, radio, digital, event, ambient, design, kampania, materiały promocyjne, content marketing, techniki, kampania społeczna/CSR, kampania własna, open i salon odrzuconych. Najbardziej zacięta rywalizacja zapowiada się w kategoriach digital, film oraz społeczna odpowiedzialność biznesu, w których odnotowano największą liczbę zgłoszeń.
Obrady jury, złożonego z przedstawicieli najbardziej aktywnych marketerów w Polsce oraz ekspertów komunikacji marketingowej, zaplanowano na 7 i 8 listopada 2017 roku. Pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, w komisji konkursowej obradować będą także Jacek Boliński (Propeller Film), Beata Dziwulska (Nestle Polska S.A.), Filip Grześkowiak (Golden Submarine), Karina Jakóbiak-Kapusta (Polkomtel), Wojtek Łebski (Syzygy Warsaw), Aleksandra Marchocka (Peppermint) i Tomasz Michalik (Insignia).
Nagrody w XXI edycji konkursu Kreatura 2017 zostaną wręczone podczas uroczystej Gali, która odbędzie 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.
Więcej informacji o projekcie na stronie na www.konkurs.kreatura.pl. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kreatura_2017.jpg

grafika | 3,34 MB

Pobierz
132_projekty_walcza_o_Kreatury_2017_Informacja_prasowa_30_10_2017.doc

doc | 374 KB

Pobierz
132_projekty_walcza_o_Kreatury_2017_Informacja_prasowa_30_10_2017.txt

txt | 2,89 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

temu

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

temu

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.

Prologis Ukończył BTS o powierzchni 42 000 metrów kwadratowych dla Firmy Agata

Nowy budynek powiększa portfolio Prologis do 191 000 metrów kwadratowych w Centralnej Polsce