132 projekty walczą o Kreaturę 2017
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

132 projekty walczą o Kreaturę 2017

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.

Konkurs niezależnej polskiej kreacji Kreatura jest organizowany nieprzerwanie od 1996 r przez jeden z najbardziej prestiżowych i wiarygodnych tytułów branżowych "Media & Marketing Polska". Jego celem jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej.
W tym roku jury oceni aż 132 projekty i przyzna nagrody w 16 kategoriach – film, prasa, outdoor/indoor, radio, digital, event, ambient, design, kampania, materiały promocyjne, content marketing, techniki, kampania społeczna/CSR, kampania własna, open i salon odrzuconych. Najbardziej zacięta rywalizacja zapowiada się w kategoriach digital, film oraz społeczna odpowiedzialność biznesu, w których odnotowano największą liczbę zgłoszeń.
Obrady jury, złożonego z przedstawicieli najbardziej aktywnych marketerów w Polsce oraz ekspertów komunikacji marketingowej, zaplanowano na 7 i 8 listopada 2017 roku. Pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, w komisji konkursowej obradować będą także Jacek Boliński (Propeller Film), Beata Dziwulska (Nestle Polska S.A.), Filip Grześkowiak (Golden Submarine), Karina Jakóbiak-Kapusta (Polkomtel), Wojtek Łebski (Syzygy Warsaw), Aleksandra Marchocka (Peppermint) i Tomasz Michalik (Insignia).
Nagrody w XXI edycji konkursu Kreatura 2017 zostaną wręczone podczas uroczystej Gali, która odbędzie 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.
Więcej informacji o projekcie na stronie na www.konkurs.kreatura.pl. 
Załączniki

Pobierz wszystkie

132_projekty_walcza_o_Kreatury_2017_Informacja_prasowa_30_10_2017.doc

doc | 374 KB

Pobierz
132_projekty_walcza_o_Kreatury_2017_Informacja_prasowa_30_10_2017.txt

txt | 2,89 KB

Pobierz
Kreatura_2017.jpg

grafika | 3,34 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
O wyzwaniach, trendach oraz innowacjach w handlu i marketingu na Shopper Day 2018

Tak jak zmieniają się potrzeby, motywacje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, tak detaliści, marketerzy i ich agencje szukają sposobów, aby dotrzymać im kroku. Nowe narzędzia w shopper marketingu, budowaniu lojalności i e-comerce oraz aktualne trendy i wyzwania dla retailu będą tematem przewodnim konferencji Shopper Day 2018, która odbędzie się 24 października br. w Warszawie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w firmie Dunnhumby, specjalizującej się w analizie i przetwarzaniu danych o konsumentach.
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.