Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

Opublikowany

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.

W tym roku do walki o Kreatury stanęły 132 projekty, spośród których do nagród nominowano
60 prac. Ostatecznie jury konkursowe, po burzliwych dwudniowych obradach, przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień.
Trzy nagrody główne otrzymała agencja VML Poland, która wspólnie z partnerskimi agencjami, zrealizowała projekty kreatywne dla marek Samsung, Showmax i Żywiec Zdrój. Agencja Just odebrała trzy statuetki za projekty dla Credit Agricole Bank Polska S.A., The Lorenz Bahlsen Snack-World oraz Hochland Polska. Agencja GoldenSubmarine zdobyła dwie Kreatury 2017 za realizacje dla marki Specjal.
Wśród zwycięskich kreacji największą grupę stanowiły projekty zrealizowane dla marek z branży piwnej. Kreaturami nagrodzono aż pięć kampanii z tego sektora, z czego aż trzy zostały przygotowane dla marek Specjal i Królewskie należących do Grupy Żywiec S.A., Silną stronę swoich kreacji zaprezentowały również sektory bankowy i FMCG. Uznanie jury zdobyły projekty zrealizowane dla Credit Agricole S.A., ING Banku Śląskiego i PKO Banku Polskiego oraz The Lorenz Bahlsen Snack-World, Hochland Polska i Żywca Zdrój.
Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, którą chciałoby osobiście zobaczyć w swoim sklepie osiedlowym. Nagroda trafiła do agencji DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.
W obradach jury, pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, udział wzięli także: Jarosław Boliński, producent i współzałożyciel studia produkcyjnego Propeller Film; Beata Dziwulska, senior digital & social media coordinator, Nestlé Polska SA; Filip Grześkowiak, creative director, GoldenSubmarine; Małgorzata Lenarczyk, head of communications, Grupa Cyfrowy Polsat; Wojciech Łebski, dyrektor kreatywny, Syzygy Warsaw; Aleksandra Marchocka, creative director, Peppermint; Tomasz Michalik, chief innovation officer, Insignia.
Ponadto podczas gali Kreatura 2017 ogłoszono zwycięzcę pierwszej edycji konkursu reklamy radiowej adFM Awards 2017, organizowanego przez Grupę RMF pod patronatem (Media & Marketing Polska). Pamiątkowy dyplom i kampania wartości 200 000 zł netto (po rabatach) w stacjach Grupy RMF trafiły do agencji Ogilvy & Mather za trailer filmu „Do ostatniego drzewa”, który był częścią kampanii dotyczącej Puszczy Białowieskiej „Ostatnie drzewo”.
Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura jest organizowany od 1996 roku przez jeden z najbardziej prestiżowych tytułów branżowych „Media & Marketing Polska” wydawany przez VFP Communications. Jego celem jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej.

Wręczenie statuetek odbyło się w warszawskim Pin-Up Studio. Galę Kreatury 2017 poprowadziła Marzena Rogalska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kreatura_2017_lista_nagrodzonych_&_wyroznionych_24_11_2017.xlsx

xlsx | 33,5 KB

Pobierz
_HAT4340.JPG

grafika | 11,7 MB

Pobierz
Kreatury_2017_wreczone_Informacja_prasowa_24_11_2017.docx

docx | 119 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

temu

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

temu

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Multiscreen Day po raz trzeci!

temu

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

temu

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.

Prologis Czech Locations in Demand

10,700 Square Metres Leased to ESA GroupPrologis Park Prague-Uzice Fully Occupied
. Prologis, Inc., the global leader in logistics real estate, today announced that it has signed a new lease agreement with ESA Group for 10,740 square metres at Prologis Park Prague-Uz