Multiscreen Day po raz trzeci!
Multiscreen Day po raz trzeci!

Multiscreen Day po raz trzeci!

Opublikowany

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.

Głównym celem konferencji jest wymiana doświadczeń w zakresie efektywnej komunikacji
i sposobów jej pomiarów w zmieniających się mediach. Przedstawiciele marketerów, nadawcy
i agencje, przyjrzą się zjawisku cord cuttingu - rezygnacji konsumentów z klasycznej telewizji
na rzecz platform internetowych oraz zastanowią się nad jej skutkami. Ponadto poznają najnowsze osiągnięcia w zakresie re-ewolucji formatów serialowych i innych produkcji TV i video. Uczestnicy będą mogli także zapoznać się z wynikami badań dotyczących postaw konsumentów oraz konceptami nowatorskich pomiarów audytorium wielu ekranów.
Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK, który odpowiada za biznes cyfrowy Viacom w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Skandynawii, Rosji oraz Europie Centralnej i Wschodniej. Swój udział w roli prelegentów zapowiedzieli także przedstawiciele takich firm jak: Abstrachuje.TV, Biuro Reklamy TVP, CDA.pl, Gemius, Kino Polska TV, Labcom, Nielsen, Samsung, Starcom, WP.pl i Yieldbird.
Organizatorami konferencji są miesięcznik „Media & Marketing Polska” oraz serwis informacyjny MMP24. Sponsorzy to internetowy serwis Wirtualna Polska - WP.pl oraz dom mediowy Starcom, który jest sponsorem głównym.
III ogólnopolska konferencja Multiscreen Day odbędzie się 6 marca 2018 r. w Warszawie
w Pin-Up Studio przy ul. Nowogrodzkiej 84/86.
Szczegółowe informacje o konferencji dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Multi_Screen_Day_12_02_2018.docx

docx | 339 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

temu

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.
Pieniądze w sporcie ukryte

temu

Już 26 października 2017 roku w Warszawie odbędzie się I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O globalnych trendach, najlepszych praktykach oraz potencjale biznesu sportowego dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports. Głównym celem tej jednodniowej konferencji jest wymiana doświadczeń oraz zaprezentowanie  praktycznych aspektów marketingowych kampanii sportowych, ze szczególnym uwzględniem kwestii sponsoringu dyscyplin, klubów i zawodników. Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli marketerów, agencji marketingowych, domów mediowych, instytucji badawczych, samorządów terytorialnych, zarządzających obiektami sportowymi oraz przedstawicieli federacji, lig i organizacji sportowych. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports, który z uczestnikami spotkania podzieli się swoimi bogatymi doświadczeniami z zakresu marketingu sportowego. Lars Stegelmann był członkiem komitu organizacyjnego piłkarskich mistrzostw świata w RPA w 2010 r., współpracował z UEFA przy organizacji piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 r. w Polsce i na Ukrainie oraz był konsultantem do spraw organizacji rajdów i wyścigów samochodowych Fédération Internationale de l’Automobile (FIA). Do grona prelegentów organizator konferencji zaprosił także innych wybitnych przedstawicieli sportowego świata marketingu. Wiedzą i doświadczeniem podzielą się z uczestnikami: mistrz olimpijski Robert Korzeniowski, Antonio Ruiz z kanału telewizyjnego Eurosport, Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola oraz Tomasz Zahorski, pełnomocnik zarządu Legii Warszawa i prezes zarządu Akademii Piłkarskiej Legii. „Konferencja jest efektem wyjątkowego  zainteresowania czytelników „Media&Marketing Polska” kwestiami sponsoringu i marketingu sportowego, jakie wywował nasz kwietniowy raport na ten temat. I trudno się dziwić. Segment marketingu sportowego już w 2018 roku osiągnie w Polsce wartość miliarda złotych, a analitycy prognozują jego dalszy rozwój w kolejnych latach. Warto więc dzielić się wiedzą, śledzić trendy i wykorzystać te informacje do poprawy efektywności realizowanych projektów” - powiedział Piotr  Pokrzywa, dyrektor ds. projektów specjalnych w VFP Communications, wydawcy „Media&Marketing Polska”, organizatora konferencji. I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” odbędzie się 26 października 2017 r., w kompleksie Digital Knowledge Village, przy ul. Puławskiej 457 w Warszawie. Szczegółowe informacje o konferencji na stronie www.marketingsportowy.media.com.pl.
Kreatura 2017 – last call

temu

Już za 8 dni upływa termin zgłoszeń do 21. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017, konkursu oceniającego kreatywną stronę kampanii reklamowych w Polsce.

Prologis podsumowuje rok 2017 w Europie Środkowo-Wschodniej

Prologis, Inc., globalny lider nieruchomości logistycznych, przedstawił  dziś podsumowanie swojej działalności w 2017 roku w Europie  Środkowo-Wschodniej.