Multiscreen Day po raz trzeci!
Multiscreen Day po raz trzeci!

Multiscreen Day po raz trzeci!

Opublikowany

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.

Głównym celem konferencji jest wymiana doświadczeń w zakresie efektywnej komunikacji
i sposobów jej pomiarów w zmieniających się mediach. Przedstawiciele marketerów, nadawcy
i agencje, przyjrzą się zjawisku cord cuttingu - rezygnacji konsumentów z klasycznej telewizji
na rzecz platform internetowych oraz zastanowią się nad jej skutkami. Ponadto poznają najnowsze osiągnięcia w zakresie re-ewolucji formatów serialowych i innych produkcji TV i video. Uczestnicy będą mogli także zapoznać się z wynikami badań dotyczących postaw konsumentów oraz konceptami nowatorskich pomiarów audytorium wielu ekranów.
Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK, który odpowiada za biznes cyfrowy Viacom w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Skandynawii, Rosji oraz Europie Centralnej i Wschodniej. Swój udział w roli prelegentów zapowiedzieli także przedstawiciele takich firm jak: Abstrachuje.TV, Biuro Reklamy TVP, CDA.pl, Gemius, Kino Polska TV, Labcom, Nielsen, Samsung, Starcom, WP.pl i Yieldbird.
Organizatorami konferencji są miesięcznik „Media & Marketing Polska” oraz serwis informacyjny MMP24. Sponsorzy to internetowy serwis Wirtualna Polska - WP.pl oraz dom mediowy Starcom, który jest sponsorem głównym.
III ogólnopolska konferencja Multiscreen Day odbędzie się 6 marca 2018 r. w Warszawie
w Pin-Up Studio przy ul. Nowogrodzkiej 84/86.
Szczegółowe informacje o konferencji dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Multi_Screen_Day_12_02_2018.docx

docx | 339 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Komunikacja marki IKEA najlepsza w Golden Arrow 2018!

temu

Projekty marketingowe sieci IKEA oraz realizujące je Loyalty Point i Agencja Warszawa to czołówka tegorocznego konkursu Golden Arrow 2018. Grand Prix, statuetki, wyróżnienia oraz nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego 2018 roku wręczono 21 czerwca br. podczas uroczystej Gali w Małej Warszawie.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

temu

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Nagrody Kreatura 2017 wręczone!

temu

23 listopada 2017 roku odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2017. Jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień dla najlepszych projektów reklamowych w Polsce. Tryumfatorem tegorocznej edycji okazała się Grupa Żywiec S.A., której kampanie zwyciężyły w trzech kategoriach konkursowych. Najwięcej nagród trafiło do agencji VML Poland, Just i GoldenSubmarine. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za najbardziej ujmującą kreację, otrzymała ją agencja DBA Box Office za pracę „Porter Podbity Śliwką” dla Browaru Jabłonowo.
132 projekty walczą o Kreaturę 2017

temu

Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach. Prace nadesłane przez liczące się agencje reklamowe, domy mediowe, studia filmowe i graficzne oraz freelancerów będą oceniane przez jury pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.

Prologis podsumowuje rok 2017 w Europie Środkowo-Wschodniej

Prologis, Inc., globalny lider nieruchomości logistycznych, przedstawił  dziś podsumowanie swojej działalności w 2017 roku w Europie  Środkowo-Wschodniej.