Konkurs Potrzebny e-Commerce

Digital Quality Mark to nowy konkurs w e-commerce. Zweryfikuje jakość i efektywność rozwiązań AI/SaaS we wszystkich obszarach e-handlu. Organizując go Izba Gospodarki Elektronicznej odpowiada na liczne głosy sklepów internetowych, zgłaszających problemy z szybką i rzetel...
Zwiększając odpowiedzialną sprzedaż

Dzień z Odpowiedzialnym e-Commerce jako webinaria z najlepszymi ekspertami z branży, oraz premiera 3. raportu o tej tematyce to propozycja e-Izby na najbliższy czwartek. Podczas tematycznych sesji, m.in, o zbieraniu danych ESG i cyberbezpieczeństwie konsumentów określimy...
e-Commerce - strategia zakupowa Polaków na trudne czasy- Raport e-Izby: (E)mergency Commerce Roku 2023

E-commerce to już drugi rok z rzędu najważniejsza strategia zakupowa Polaków na trudne czasy. Przy wysokiej inflacji i spowolnieniu gospodarczym zakupy w sieci ratują budżety zdecydowanej większości polskich gospodarstw domowych. Częściej niż rok temu w sieci kupuje 50% ...
Finał e-Commerce Polska Awards 2023

Gala e-Commerce Polska Awards odbyła się po raz 11-sty. W ten sposób Izba Gospodarki Elektronicznej wybrała najlepsze firmy krajowego e-handlu w najbardziej renomowanym konkursie w branży. Docenione zostały marki, które wyróżniają się wizją rozwoju biznesu, innowacyjnym ...
e-Commerce Polska Awards już po raz 11-sty. Komu przyniesie największe laury?

Nominowani w tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards już cieszą się z wejścia do tej elitarnej grupy najlepszych firm handlu elektronicznego w kraju. W tegorocznej edycji przyznano 75 nominacji w 21. kategoriach. Teraz pozostaje czekać na ogłoszenie werdyktu...
Co warto wiedzieć o DAC7

Dyrektywa DAC7 to ostatnio gorący temat dotyczący transakcji wykonywanych w internecie. Nakłada ona na platformy elektroniczne obowiązek przekazywania do administracji skarbowej danych o czynnościach takich jak np. sprzedaż towarów lub wynajem nieruchomości, dokonywanych...
ekskluzywna.pl dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej

W erze gospodarki cyfrowej i zmieniającego się krajobrazu handlu detalicznegoobecność w internecie dla biznesu to konieczność. Najlepiej wyraża to świadome budowanie marki online, oraz strategiczne partnerstwa. Skoro Izba Gospodarki Elektronicznej wypracowała pozycję naj...
Kubota dołącza do e-Izby

Kubota – nie ma bardziej ikonicznej marki tak silnie związanej z historią polskich małych i średnich przedsiębiorstw niż ten brand. Firma od wielu lat znajduje się w trendzie wzrostowym i nie przypomina już tej, którą Polki i Polacy znali w latach 90-tych ubiegłego wieku...
YES w e-Izbie

E-commerce sieci sklepów z biżuterią YES dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej. Obie organizacje mają sobie wiele do zaoferowania. Marka YES tworzy lepszy świat dla kobiet nie tylko swoimi produktami i UX, ale kreuje także świat dla kobiet jako miejsce lepsze, równie...
Polacy chcą kupować odpowiedzialnie

Chociaż znajomość pojęć związanych z odpowiedzialnym rozwojem wciąż nie jest wśród polskich konsumentów wysoka, bo zdefiniować czym jest etyka w e-commerce potrafi 17% badanych osób, a czym jest zrównoważony rozwój lub społecznie odpowiedzialny biznes wie 13%, to interna...
Konkurs Potrzebny e-Commerce

Digital Quality Mark to nowy konkurs w e-commerce. Zweryfikuje jakość i efektywność rozwiązań AI/SaaS we wszystkich obszarach e-handlu. Organizując go Izba Gospodarki Elektronicznej odpowiada na liczne głosy sklepów internetowych, zgłaszających problemy z szybką i rzetel...
Zwiększając odpowiedzialną sprzedaż

Dzień z Odpowiedzialnym e-Commerce jako webinaria z najlepszymi ekspertami z branży, oraz premiera 3. raportu o tej tematyce to propozycja e-Izby na najbliższy czwartek. Podczas tematycznych sesji, m.in, o zbieraniu danych ESG i cyberbezpieczeństwie konsumentów określimy...
e-Commerce - strategia zakupowa Polaków na trudne czasy- Raport e-Izby: (E)mergency Commerce Roku 2023

E-commerce to już drugi rok z rzędu najważniejsza strategia zakupowa Polaków na trudne czasy. Przy wysokiej inflacji i spowolnieniu gospodarczym zakupy w sieci ratują budżety zdecydowanej większości polskich gospodarstw domowych. Częściej niż rok temu w sieci kupuje 50% ...
Finał e-Commerce Polska Awards 2023

Gala e-Commerce Polska Awards odbyła się po raz 11-sty. W ten sposób Izba Gospodarki Elektronicznej wybrała najlepsze firmy krajowego e-handlu w najbardziej renomowanym konkursie w branży. Docenione zostały marki, które wyróżniają się wizją rozwoju biznesu, innowacyjnym ...
e-Commerce Polska Awards już po raz 11-sty. Komu przyniesie największe laury?

Nominowani w tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards już cieszą się z wejścia do tej elitarnej grupy najlepszych firm handlu elektronicznego w kraju. W tegorocznej edycji przyznano 75 nominacji w 21. kategoriach. Teraz pozostaje czekać na ogłoszenie werdyktu...
Co warto wiedzieć o DAC7

Dyrektywa DAC7 to ostatnio gorący temat dotyczący transakcji wykonywanych w internecie. Nakłada ona na platformy elektroniczne obowiązek przekazywania do administracji skarbowej danych o czynnościach takich jak np. sprzedaż towarów lub wynajem nieruchomości, dokonywanych...
ekskluzywna.pl dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej

W erze gospodarki cyfrowej i zmieniającego się krajobrazu handlu detalicznegoobecność w internecie dla biznesu to konieczność. Najlepiej wyraża to świadome budowanie marki online, oraz strategiczne partnerstwa. Skoro Izba Gospodarki Elektronicznej wypracowała pozycję naj...
Kubota dołącza do e-Izby

Kubota – nie ma bardziej ikonicznej marki tak silnie związanej z historią polskich małych i średnich przedsiębiorstw niż ten brand. Firma od wielu lat znajduje się w trendzie wzrostowym i nie przypomina już tej, którą Polki i Polacy znali w latach 90-tych ubiegłego wieku...
YES w e-Izbie

E-commerce sieci sklepów z biżuterią YES dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej. Obie organizacje mają sobie wiele do zaoferowania. Marka YES tworzy lepszy świat dla kobiet nie tylko swoimi produktami i UX, ale kreuje także świat dla kobiet jako miejsce lepsze, równie...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.