Totalizator Sportowy członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej

Totalizator Sportowy jest kolejnym znaczącym podmiotem z obszaru gamingu, który został członkiem istniejącej od dekady Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izba). Obecność firmy w strukturach e-Izby wzmocni głos całego krajowego e-handlu w dialogu ze środowiskiem oraz otocz...
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!

Znamy firmy nagrodzone w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy biorące udział w konkursie mogły zgłaszać swoje kampanie w 15. kategoriach. Tytuł Agency of the Year ponownie otrzymała agencja Sa...
E-commerce lekiem na kryzys

Polacy już ponad rok żyją z inflacją i widmem spowolnienia kryzysu gospodarczego. Uszczupliły się nasze oszczędności, zmniejszyły inwestycje, a wydatki oglądamy z każdej możliwej strony. W związku z tym zmieniamy swoje zwyczaje zakupowe i w tym roku zakupy w przynajmniej...
Druga dekada e-Commerce Polska Awards

e-Commerce Polska Awards to konkurs o ustalonej renomie i przyciągający uwagę nie tylko środowiska e-biznesów, ale również całego handlu i organizacji zainteresowanych rozwojem polskiej gospodarki. Dziś startuje nabór zgłoszeń do tego konkursu w jego 11. edycji. Nad cało...
Kopalnia Diamentów Perfo-Marketingu

Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza otwarcie sezonu na poszukiwanie diamentów. W tej zapowiedzi kryje się całe bogactwo domeny e-commerce, bez której trudno sobie wyobrazić handel w sieci internetowej. To znaczy, że właśnie poznajemy nominowanych do nagrody Performanc...
Mastercard w e-Izbie

Największa krajowa branżowa organizacja e-biznesu aktywnie rośnie, tym razem z Mastercard. Ten lider światowych technologii płatniczych właśnie dołączył do Izby Gospodarki Elektronicznej. Obustronne korzyści mogą z pewnością wpłynąć na decyzje kolejnych firm, które z pow...
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań

Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi usługi do polskich konsumentów spoza Unii Europejskiej. Szczególnie chodzi o poszanowanie praw polskich ...
Dyrektorzy e-commerce podsumowują dekadę rozwoju branży w raporcie e-Izby

E-commerce to najbardziej dynamiczna część polskiej gospodarki. W latach 2012-2022 e-handel odnotował wzrosty roczne o 20%, w niektórych latach osiągając nawet 30%. Liczba e-kupujących powiększyła się z 45% na początku omawianej dekady, do 87% w końcówce minionego roku. ...
Kto zostanie Dyrektorem e-Commerce roku 2023?

Zaczyna się kolejna edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. 
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”

Kto z nas nie kocha komiksów? Nawet jeśli to miłość z dawnych lat, to w pamięci jeszcze przechowujemy swoich ulubionych bohaterów z kolorowych obrazków. Ponieważ każde pokolenie ma swoich, także to najmłodsze dziś śledzi przygody własnych z największą uwagą. Dołącza do n...
Totalizator Sportowy członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej

Totalizator Sportowy jest kolejnym znaczącym podmiotem z obszaru gamingu, który został członkiem istniejącej od dekady Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izba). Obecność firmy w strukturach e-Izby wzmocni głos całego krajowego e-handlu w dialogu ze środowiskiem oraz otocz...
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!

Znamy firmy nagrodzone w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy biorące udział w konkursie mogły zgłaszać swoje kampanie w 15. kategoriach. Tytuł Agency of the Year ponownie otrzymała agencja Sa...
E-commerce lekiem na kryzys

Polacy już ponad rok żyją z inflacją i widmem spowolnienia kryzysu gospodarczego. Uszczupliły się nasze oszczędności, zmniejszyły inwestycje, a wydatki oglądamy z każdej możliwej strony. W związku z tym zmieniamy swoje zwyczaje zakupowe i w tym roku zakupy w przynajmniej...
Druga dekada e-Commerce Polska Awards

e-Commerce Polska Awards to konkurs o ustalonej renomie i przyciągający uwagę nie tylko środowiska e-biznesów, ale również całego handlu i organizacji zainteresowanych rozwojem polskiej gospodarki. Dziś startuje nabór zgłoszeń do tego konkursu w jego 11. edycji. Nad cało...
Kopalnia Diamentów Perfo-Marketingu

Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza otwarcie sezonu na poszukiwanie diamentów. W tej zapowiedzi kryje się całe bogactwo domeny e-commerce, bez której trudno sobie wyobrazić handel w sieci internetowej. To znaczy, że właśnie poznajemy nominowanych do nagrody Performanc...
Mastercard w e-Izbie

Największa krajowa branżowa organizacja e-biznesu aktywnie rośnie, tym razem z Mastercard. Ten lider światowych technologii płatniczych właśnie dołączył do Izby Gospodarki Elektronicznej. Obustronne korzyści mogą z pewnością wpłynąć na decyzje kolejnych firm, które z pow...
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań

Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi usługi do polskich konsumentów spoza Unii Europejskiej. Szczególnie chodzi o poszanowanie praw polskich ...
Dyrektorzy e-commerce podsumowują dekadę rozwoju branży w raporcie e-Izby

E-commerce to najbardziej dynamiczna część polskiej gospodarki. W latach 2012-2022 e-handel odnotował wzrosty roczne o 20%, w niektórych latach osiągając nawet 30%. Liczba e-kupujących powiększyła się z 45% na początku omawianej dekady, do 87% w końcówce minionego roku. ...
Kto zostanie Dyrektorem e-Commerce roku 2023?

Zaczyna się kolejna edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. 
2
3
4
5
6
7
8
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.