Olesiński & Wspólnicy przystępuje do e-Izby

Izba Gospodarki Elektronicznej poszerza swoje grono o nowego partnera merytorycznego – firmę doradczą Olesiński & Wspólnicy. Współpraca związana jest z rozwijającym się rynkiem e-commerce i rosnącymi potrzebami stowarzyszonych firm w zakresie doradztwa prawno-podatko...
Moc silver e-commerce

Według danych GUS seniorzy, czyli osoby powyżej 60 roku życia, stanowią 22% polskiego społeczeństwa. Stanowią też ważną i stale rosnącą grupę klientów sklepów internetowych i platform e-commerce. Pandemia sprawiła, że jeszcze śmielej korzystają z tej formy zakupów. Jak w...
Pan i Pani e-commerce

Czy kobiety kupują w Internecie bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w tym emocji, a ile racjonalnych decyzji? Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr. & Mrs. E-commerce" funkcjonują różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferen...
Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncen...
Pokolenie Silver rosnącą siłą e-commerce

W 2020 r. w Europie przybyło 15 milionów nowych e-nabywców, wśród których coraz liczniejszą grupę stanowią przedstawiciele pokolenia Silver. Badania pokazują, że w trakcie pandemii zainteresowanie zakupami w sieci w tej grupie wzrosło o 12%. Dla sprzedawców internetowych...
TOP 10 wydarzeń w e-commerce w 2021 roku

Ostatnie 12 miesięcy przyniosło wiele zmian, przełomowych osiągnięć i sukcesów w branży e-commerce. Patrycja Sass – Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, wiodącej organizacji wspierającej rozwój rynku gospodarki elektronicznej w Polsce, prezentuje dziesięć...
Awans w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Z początkiem grudnia Anastasiya Buryanova awansowała na Menedżera Projektów Izby Gospodarki Elektronicznej. Jako menedżer projektów odpowiada za realizację flagowych projektów e-Izby takich jak konkurs Performance Marketing Diamonds, cykliczne spotkania eksperckie e-Izba...
e-Izba rozpoczyna współpracę z Kinguin

Izba Gospodarki Elektronicznej wkracza w świat gier wideo oraz e-sportu, nawiązując współpracę z Kinguin, pierwszym globalnym marketplacem dla graczy. Współpracę zainicjuje spotkanie eksperckie dla firm z branży e-commerce na temat gamingu i NFT.
Polski e-commerce bardziej odpowiedzialny niż europejski

68% e-konsumentów w Polsce uważa, że polski rynek e-commerce jest bardziej odpowiedzialny społecznie niż inne rynki europejskie – to wniosek płynący z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Odpowiedzialny e-commerce". Ponadto 60% badanych uważa, że zagraniczne e-sklepy ...
Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna współpracę z KIR

Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej przystąpił KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.). KIR to technologiczny integrator rozwiązań wspierających budowę cyfrowej gospodarki. Jako kluczowy podmiot infrastruktury polskiego systemu płatniczego, od 30 lat firma jes...
Olesiński & Wspólnicy przystępuje do e-Izby

Izba Gospodarki Elektronicznej poszerza swoje grono o nowego partnera merytorycznego – firmę doradczą Olesiński & Wspólnicy. Współpraca związana jest z rozwijającym się rynkiem e-commerce i rosnącymi potrzebami stowarzyszonych firm w zakresie doradztwa prawno-podatko...
Moc silver e-commerce

Według danych GUS seniorzy, czyli osoby powyżej 60 roku życia, stanowią 22% polskiego społeczeństwa. Stanowią też ważną i stale rosnącą grupę klientów sklepów internetowych i platform e-commerce. Pandemia sprawiła, że jeszcze śmielej korzystają z tej formy zakupów. Jak w...
Pan i Pani e-commerce

Czy kobiety kupują w Internecie bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w tym emocji, a ile racjonalnych decyzji? Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr. & Mrs. E-commerce" funkcjonują różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferen...
Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncen...
Pokolenie Silver rosnącą siłą e-commerce

W 2020 r. w Europie przybyło 15 milionów nowych e-nabywców, wśród których coraz liczniejszą grupę stanowią przedstawiciele pokolenia Silver. Badania pokazują, że w trakcie pandemii zainteresowanie zakupami w sieci w tej grupie wzrosło o 12%. Dla sprzedawców internetowych...
TOP 10 wydarzeń w e-commerce w 2021 roku

Ostatnie 12 miesięcy przyniosło wiele zmian, przełomowych osiągnięć i sukcesów w branży e-commerce. Patrycja Sass – Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, wiodącej organizacji wspierającej rozwój rynku gospodarki elektronicznej w Polsce, prezentuje dziesięć...
Awans w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Z początkiem grudnia Anastasiya Buryanova awansowała na Menedżera Projektów Izby Gospodarki Elektronicznej. Jako menedżer projektów odpowiada za realizację flagowych projektów e-Izby takich jak konkurs Performance Marketing Diamonds, cykliczne spotkania eksperckie e-Izba...
e-Izba rozpoczyna współpracę z Kinguin

Izba Gospodarki Elektronicznej wkracza w świat gier wideo oraz e-sportu, nawiązując współpracę z Kinguin, pierwszym globalnym marketplacem dla graczy. Współpracę zainicjuje spotkanie eksperckie dla firm z branży e-commerce na temat gamingu i NFT.
Polski e-commerce bardziej odpowiedzialny niż europejski

68% e-konsumentów w Polsce uważa, że polski rynek e-commerce jest bardziej odpowiedzialny społecznie niż inne rynki europejskie – to wniosek płynący z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Odpowiedzialny e-commerce". Ponadto 60% badanych uważa, że zagraniczne e-sklepy ...
6
7
8
9
10
11
12
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.