E-klienci. Wydają, ale wymagają

Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje szczegółowe wyniki siódmej edycji badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie". Analizie poddano zjawisko zakupów wielokanałowych i zmiany w zachowaniach zakupowych Polaków oraz nowości w e-commerce. Tegoroczna edycja rapor...
Świadomy e-konsument na zakupach poza Unią Europejską

W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjny z ważnymi treściami dla kupujących w Internecie na platformach poza Unią Europejską. Poruszają w nim kwestie podwójnego płacenia podatku VAT przez nabywcę...
Prawie 90% internautów kupuje online

Właśnie ukazała się kolejna edycja rocznego raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W Internecie kupuje już 87% badanych konsumentów. To o 15 p.p. więcej niż przed pandemią. Polacy zwiększyli nie tylko swoje e-koszyki...
„Róża, a co chcesz wiedzieć o e-commerce?” – premiera słuchowiska edukacyjnego o technologii dla dzieci

„Róża, a co chcesz wiedzieć o e-commerce?” to pierwsze w Polsce słuchowisko dla dzieci, będące przewodnikiem po świecie internetowych zakupów. Jego bohaterkami są siostry Róża i Malina, które przeżywają ciekawe przygody, uczą się, jak funkcjonuje świat i są bardzo ciekaw...
Forum Gospodarki Cyfrowej: Marka bez granic

30 czerwca pod hasłem „Marka bez granic” odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Siedemnastu ekspertów biznesowych będzie omawiać zagadnienia związane z cross-border w e-commerce, zarówno dla B2C jak i B2...
Znamy 11 wspaniałych Dyrektorów e-Commerce Roku 2022

Po raz trzeci przyznano nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Z 38 nominowanych kapituła wyłoniła zwycięzców w 10 indywidualnych oraz 3 kategoriach zespołowych. Grand Prix konkursu otrzymał Wojciech Tomaszewski...
e-Izba rozpoczyna współpracę z CHEQ

Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołączył CHEQ, globalny lider w dziedzinie cyber security w obszarze marketingu. Firma znalazła się w rankingu Fast Company i znalazła się wśród 10 najbardziej innowacyjnych firm z zakresu bezpieczeństwa w 2022 roku. CHEQ ...
38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku!

Kapituła konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, wyłoniła 38 wyjątkowych liderów i zespołów e-commerce. Zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych, poznamy podczas Gali  wręczenia nagród, kt...
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 roku w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tyt...
e-Izba uruchamia Szkołę Gospodarki Cyfrowej Professional

Izba Gospodarki Elektronicznej startuje z nowym projektem edukacyjnym „Szkoła Gospodarki Cyfrowej Professional”. Celem inicjatywy jest rozwój kompetencji zawodowych przedstawicieli branży e-commerce oraz wprowadzenie na rynek pracy najbardziej pożądanych specjalistów. Pi...
E-klienci. Wydają, ale wymagają

Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje szczegółowe wyniki siódmej edycji badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie". Analizie poddano zjawisko zakupów wielokanałowych i zmiany w zachowaniach zakupowych Polaków oraz nowości w e-commerce. Tegoroczna edycja rapor...
Świadomy e-konsument na zakupach poza Unią Europejską

W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjny z ważnymi treściami dla kupujących w Internecie na platformach poza Unią Europejską. Poruszają w nim kwestie podwójnego płacenia podatku VAT przez nabywcę...
Prawie 90% internautów kupuje online

Właśnie ukazała się kolejna edycja rocznego raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W Internecie kupuje już 87% badanych konsumentów. To o 15 p.p. więcej niż przed pandemią. Polacy zwiększyli nie tylko swoje e-koszyki...
„Róża, a co chcesz wiedzieć o e-commerce?” – premiera słuchowiska edukacyjnego o technologii dla dzieci

„Róża, a co chcesz wiedzieć o e-commerce?” to pierwsze w Polsce słuchowisko dla dzieci, będące przewodnikiem po świecie internetowych zakupów. Jego bohaterkami są siostry Róża i Malina, które przeżywają ciekawe przygody, uczą się, jak funkcjonuje świat i są bardzo ciekaw...
Forum Gospodarki Cyfrowej: Marka bez granic

30 czerwca pod hasłem „Marka bez granic” odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Siedemnastu ekspertów biznesowych będzie omawiać zagadnienia związane z cross-border w e-commerce, zarówno dla B2C jak i B2...
Znamy 11 wspaniałych Dyrektorów e-Commerce Roku 2022

Po raz trzeci przyznano nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Z 38 nominowanych kapituła wyłoniła zwycięzców w 10 indywidualnych oraz 3 kategoriach zespołowych. Grand Prix konkursu otrzymał Wojciech Tomaszewski...
e-Izba rozpoczyna współpracę z CHEQ

Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołączył CHEQ, globalny lider w dziedzinie cyber security w obszarze marketingu. Firma znalazła się w rankingu Fast Company i znalazła się wśród 10 najbardziej innowacyjnych firm z zakresu bezpieczeństwa w 2022 roku. CHEQ ...
38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku!

Kapituła konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, wyłoniła 38 wyjątkowych liderów i zespołów e-commerce. Zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych, poznamy podczas Gali  wręczenia nagród, kt...
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 roku w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tyt...
5
6
7
8
9
10
11
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.