Moc silver e-commerce

Według danych GUS seniorzy, czyli osoby powyżej 60 roku życia, stanowią 22% polskiego społeczeństwa. Stanowią też ważną i stale rosnącą grupę klientów sklepów internetowych i platform e-commerce. Pandemia sprawiła, że jeszcze śmielej korzystają z tej formy zakupów. Jak w...
Pan i Pani e-commerce

Czy kobiety kupują w Internecie bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w tym emocji, a ile racjonalnych decyzji? Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr. & Mrs. E-commerce" funkcjonują różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferen...
Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncen...
Pokolenie Silver rosnącą siłą e-commerce

W 2020 r. w Europie przybyło 15 milionów nowych e-nabywców, wśród których coraz liczniejszą grupę stanowią przedstawiciele pokolenia Silver. Badania pokazują, że w trakcie pandemii zainteresowanie zakupami w sieci w tej grupie wzrosło o 12%. Dla sprzedawców internetowych...
TOP 10 wydarzeń w e-commerce w 2021 roku

Ostatnie 12 miesięcy przyniosło wiele zmian, przełomowych osiągnięć i sukcesów w branży e-commerce. Patrycja Sass – Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, wiodącej organizacji wspierającej rozwój rynku gospodarki elektronicznej w Polsce, prezentuje dziesięć...
Awans w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Z początkiem grudnia Anastasiya Buryanova awansowała na Menedżera Projektów Izby Gospodarki Elektronicznej. Jako menedżer projektów odpowiada za realizację flagowych projektów e-Izby takich jak konkurs Performance Marketing Diamonds, cykliczne spotkania eksperckie e-Izba...
e-Izba rozpoczyna współpracę z Kinguin

Izba Gospodarki Elektronicznej wkracza w świat gier wideo oraz e-sportu, nawiązując współpracę z Kinguin, pierwszym globalnym marketplacem dla graczy. Współpracę zainicjuje spotkanie eksperckie dla firm z branży e-commerce na temat gamingu i NFT.
Polski e-commerce bardziej odpowiedzialny niż europejski

68% e-konsumentów w Polsce uważa, że polski rynek e-commerce jest bardziej odpowiedzialny społecznie niż inne rynki europejskie – to wniosek płynący z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Odpowiedzialny e-commerce". Ponadto 60% badanych uważa, że zagraniczne e-sklepy ...
Odpowiedzialny e-commerce 2021

Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce”, pierwszego w Polsce badania dotyczącego CSR i etyki w e-biznesie, ponad połowa e-konsumentów wybierając sklep internetowy bierze pod uwagę fakt, czy dany sprzedawca jest firmą odpowiedzialną...
Olesiński & Wspólnicy przystępuje do e-Izby

Izba Gospodarki Elektronicznej poszerza swoje grono o nowego partnera merytorycznego – firmę doradczą Olesiński & Wspólnicy. Współpraca związana jest z rozwijającym się rynkiem e-commerce i rosnącymi potrzebami stowarzyszonych firm w zakresie doradztwa prawno-podatko...
Moc silver e-commerce

Według danych GUS seniorzy, czyli osoby powyżej 60 roku życia, stanowią 22% polskiego społeczeństwa. Stanowią też ważną i stale rosnącą grupę klientów sklepów internetowych i platform e-commerce. Pandemia sprawiła, że jeszcze śmielej korzystają z tej formy zakupów. Jak w...
Pan i Pani e-commerce

Czy kobiety kupują w Internecie bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w tym emocji, a ile racjonalnych decyzji? Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr. & Mrs. E-commerce" funkcjonują różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferen...
Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncen...
Pokolenie Silver rosnącą siłą e-commerce

W 2020 r. w Europie przybyło 15 milionów nowych e-nabywców, wśród których coraz liczniejszą grupę stanowią przedstawiciele pokolenia Silver. Badania pokazują, że w trakcie pandemii zainteresowanie zakupami w sieci w tej grupie wzrosło o 12%. Dla sprzedawców internetowych...
TOP 10 wydarzeń w e-commerce w 2021 roku

Ostatnie 12 miesięcy przyniosło wiele zmian, przełomowych osiągnięć i sukcesów w branży e-commerce. Patrycja Sass – Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, wiodącej organizacji wspierającej rozwój rynku gospodarki elektronicznej w Polsce, prezentuje dziesięć...
Awans w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Z początkiem grudnia Anastasiya Buryanova awansowała na Menedżera Projektów Izby Gospodarki Elektronicznej. Jako menedżer projektów odpowiada za realizację flagowych projektów e-Izby takich jak konkurs Performance Marketing Diamonds, cykliczne spotkania eksperckie e-Izba...
e-Izba rozpoczyna współpracę z Kinguin

Izba Gospodarki Elektronicznej wkracza w świat gier wideo oraz e-sportu, nawiązując współpracę z Kinguin, pierwszym globalnym marketplacem dla graczy. Współpracę zainicjuje spotkanie eksperckie dla firm z branży e-commerce na temat gamingu i NFT.
Polski e-commerce bardziej odpowiedzialny niż europejski

68% e-konsumentów w Polsce uważa, że polski rynek e-commerce jest bardziej odpowiedzialny społecznie niż inne rynki europejskie – to wniosek płynący z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Odpowiedzialny e-commerce". Ponadto 60% badanych uważa, że zagraniczne e-sklepy ...
Odpowiedzialny e-commerce 2021

Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce”, pierwszego w Polsce badania dotyczącego CSR i etyki w e-biznesie, ponad połowa e-konsumentów wybierając sklep internetowy bierze pod uwagę fakt, czy dany sprzedawca jest firmą odpowiedzialną...
5
6
7
8
9
10
11
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.