„Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce” – nowy poradnik e-Izby

Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała poradnik „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-Commerce”, w którym przedstawia cechy i umiejętności jakie powinien posiadać zespół rozwijający e-commerce B2B w instytucji. Materiał powstał z myślą o zespołach odpowiedzialnych z...
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards!

Wystartowały zgłoszenia do 10-tej, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poz...
Znamy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE!

Jury nominowało 40 najlepszych kampanii performance marketingu i afiliacji w europejskim konkursie Performance Marketing Diamonds, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zwycięzców w 11 kategoriach i zdobywców Granx Prix, Brand of the Year oraz Agency of the...
Nowy poradnik e-Izby „Odpowiedzialny e-Commerce 2022"

„Odpowiedzialny e-Commerce” to poradnik, w którym Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje dobre praktyki liderów polskiego e-commerce z zakresu ESG, (ang. environmental, social, governance). Poradnik jest cennym źródłem wiedzy i inspiracji. Opracowany przez praktyków e...
B2B podbija e-commerce

Wyniki najnowszego raportu „B2B e-commerce NOW”, zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej, potwierdzają, że ponad 90 proc. przedsiębiorstw oferujących produkty, usługi i rozwiązania dla biznesu planuje rozwijać e-handel. Już 41% firm działa na tym rynku ...
e-Izba otworzyła biuro w Łodzi

5 kwietnia 2022 roku Izba Gospodarki Elektronicznej uruchomiła regionalne biuro w Łodzi. To kolejna, po Śląsku, Małopolsce, Wielkopolsce oraz Trójmieście, lokalna inicjatywa organizacji, której celem jest budowanie dogodnych warunków do rozwoju i umacniania branży cyfrow...
TaniaKsiazka.pl i Bee.pl w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Izba Gospodarki Elektronicznej poszerza grono swoich członków o nowe sklepy. Do e-Izby dołączyła jedna z największych firm e-commerce w Polsce – Glosel: księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. 
Start 3. edycji konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

Wystartowała trzecia edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych liderów oraz zespołów e-commerce, którzy dyktują trendy i osiągają ponadprzeciętne wyniki. Bezpłatne zgłoszenia m...
Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna współpracę z KIR

Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej przystąpił KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.). KIR to technologiczny integrator rozwiązań wspierających budowę cyfrowej gospodarki. Jako kluczowy podmiot infrastruktury polskiego systemu płatniczego, od 30 lat firma jes...
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 roku w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tyt...
„Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce” – nowy poradnik e-Izby

Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała poradnik „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-Commerce”, w którym przedstawia cechy i umiejętności jakie powinien posiadać zespół rozwijający e-commerce B2B w instytucji. Materiał powstał z myślą o zespołach odpowiedzialnych z...
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards!

Wystartowały zgłoszenia do 10-tej, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poz...
Znamy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE!

Jury nominowało 40 najlepszych kampanii performance marketingu i afiliacji w europejskim konkursie Performance Marketing Diamonds, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zwycięzców w 11 kategoriach i zdobywców Granx Prix, Brand of the Year oraz Agency of the...
Nowy poradnik e-Izby „Odpowiedzialny e-Commerce 2022"

„Odpowiedzialny e-Commerce” to poradnik, w którym Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje dobre praktyki liderów polskiego e-commerce z zakresu ESG, (ang. environmental, social, governance). Poradnik jest cennym źródłem wiedzy i inspiracji. Opracowany przez praktyków e...
B2B podbija e-commerce

Wyniki najnowszego raportu „B2B e-commerce NOW”, zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej, potwierdzają, że ponad 90 proc. przedsiębiorstw oferujących produkty, usługi i rozwiązania dla biznesu planuje rozwijać e-handel. Już 41% firm działa na tym rynku ...
e-Izba otworzyła biuro w Łodzi

5 kwietnia 2022 roku Izba Gospodarki Elektronicznej uruchomiła regionalne biuro w Łodzi. To kolejna, po Śląsku, Małopolsce, Wielkopolsce oraz Trójmieście, lokalna inicjatywa organizacji, której celem jest budowanie dogodnych warunków do rozwoju i umacniania branży cyfrow...
TaniaKsiazka.pl i Bee.pl w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Izba Gospodarki Elektronicznej poszerza grono swoich członków o nowe sklepy. Do e-Izby dołączyła jedna z największych firm e-commerce w Polsce – Glosel: księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. 
Start 3. edycji konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

Wystartowała trzecia edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych liderów oraz zespołów e-commerce, którzy dyktują trendy i osiągają ponadprzeciętne wyniki. Bezpłatne zgłoszenia m...
Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna współpracę z KIR

Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej przystąpił KIR (Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.). KIR to technologiczny integrator rozwiązań wspierających budowę cyfrowej gospodarki. Jako kluczowy podmiot infrastruktury polskiego systemu płatniczego, od 30 lat firma jes...
5
6
7
8
9
10
11
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.