Sodexo łączy siły z Xpenditure i iAlbatros, by zaoferować najlepsze rozwiązanie w zakresie podróży i wydatków służbowych

Nowa oferta Sodexo usprawni sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi przez firmy.
Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania onlinowe, direct marketingowe oraz reklamę w prasie biznesowej i magazynach branżowych.
Nawet 45 000 zł oszczędności dla pracodawców

Ponad 45 000 złotych w skali roku może zaoszczędzić na podatkach pracodawca zatrudniający 100 pracowników, który zdecyduje się na dofinansowanie im posiłków.
Pracodawcy życzą pracownikom dobrego samopoczucia

Jak pokazują wyniki najnowszego badania potencjału rynku benefitów pracowniczych przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, już ponad połowa firm wspiera swoich pracowników w osiąganiu równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
Smart zakupy dzięki pracodawcy

Polacy uwielbiają szukać sposobów, by jak najwięcej zaoszczędzić na zakupach, nabywając produkty jednocześnie tanie i dobrej jakości. W byciu smart shopperem mogą nas wspierać również  pracodawcy. W jaki sposób? Oferując pracownikom smart świadczenia.
Przez żołądek do serca pracownika

Moda na zdrowe odżywianie nie przemija. Ludzie chcą dobrze wyglądać i równie dobrze się czuć. Z pomocą przychodzą nawet pracodawcy, którzy coraz więcej inwestują w świadczenia pozapłacowe motywujące pracowników do zdrowego stylu życia.
Pracodawcy nagradzają nie tylko od święta

Nagroda od szefa motywuje szczególnie, gdy pracownik może liczyć na systematyczne docenianie efektów jego pracy. Dlatego pracodawcy wraz ze zmieniającymi się  oczekiwaniami kolejnych zatrudnianych pokoleń, zmieniają swoje podejście, nagradzając już nie tylko od święta. W ubiegłym roku, w ramach specjalnych budżetów, firmy przeznaczyły na ten cel średnio 11 216 zł.
Sodexo łączy siły z Xpenditure i iAlbatros, by zaoferować najlepsze rozwiązanie w zakresie podróży i wydatków służbowych

Nowa oferta Sodexo usprawni sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi przez firmy.
Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania onlinowe, direct marketingowe oraz reklamę w prasie biznesowej i magazynach branżowych.
Nawet 45 000 zł oszczędności dla pracodawców

Ponad 45 000 złotych w skali roku może zaoszczędzić na podatkach pracodawca zatrudniający 100 pracowników, który zdecyduje się na dofinansowanie im posiłków.
Pracodawcy życzą pracownikom dobrego samopoczucia

Jak pokazują wyniki najnowszego badania potencjału rynku benefitów pracowniczych przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, już ponad połowa firm wspiera swoich pracowników w osiąganiu równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
Smart zakupy dzięki pracodawcy

Polacy uwielbiają szukać sposobów, by jak najwięcej zaoszczędzić na zakupach, nabywając produkty jednocześnie tanie i dobrej jakości. W byciu smart shopperem mogą nas wspierać również  pracodawcy. W jaki sposób? Oferując pracownikom smart świadczenia.
Przez żołądek do serca pracownika

Moda na zdrowe odżywianie nie przemija. Ludzie chcą dobrze wyglądać i równie dobrze się czuć. Z pomocą przychodzą nawet pracodawcy, którzy coraz więcej inwestują w świadczenia pozapłacowe motywujące pracowników do zdrowego stylu życia.
1
2
3
4
5
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.