Garsonka i garnitur odchodzą do lamusa

Bezpośredniej i swobodnej atmosfery – tego oczekują pracownicy w Polsce. Aż 97% stawia na mniej formalny styl pracy. Coraz większego znaczenia nabierają inicjatywy służące integracji zespołu. Wspólne posiłki docenia 82% pracowników. To podpowiedzi dla zespołów HR płynące...
Pracownicy chcą mieć wpływ na działania HR

Czasy, w których pracownik był wyłącznie narzędziem w rękach pracodawcy i posłusznie wykonywał powierzone mu obowiązki odchodzą do lamusa. Aż 92% Polaków chce mieć wpływ na działania HR, rozwój firmy i uczestniczyć w tworzeniu kultury organizacji – wynika z raportu „Czte...
Pracodawca w ogniu oczekiwań pracowników

W raporcie „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” opracowanym przez Antal i Sodexo, wyraźnie widać, że pracownicy doskonale wiedzą, jakie oczekiwania mają wobec pracodawcy. Wnioski są jednoznaczne, Polacy chcą pracować w nieformalnej atmosferze, mieć wpływ na działania ...
Czy HR zapomniał o podstawowych potrzebach pracowników?

Pracodawcy prześcigają się w oferowanych benefitach. Coraz częściej wymyślają wyszukane rozwiązania, które mają trafić w gusta zatrudnionych, odpowiednio ich zmotywować i stanowić wartość dodaną dla comiesięcznej pensji. Pytanie tylko czy niewykorzystany karnet na siłown...
Który Mikołaj przyjdzie... w styczniu?

Styczeń ulubionym miesiącem uczestników programów lojalnościowych. W pierwszym miesiącu roku łączna wartość odbierania nagród rzeczowych jest dwa razy większa niż w grudniu i sześć niż w maju – wynika z analiz Sodexo Benefits and Rewards Services.
Boom na programy wsparcia sprzedaży i promocji

Jak motywować i nagradzać kontrahentów? Jak stworzyć program lojalnościowy B2B? Jakie są wady i zalety programu lojalnościowego? Czy warto go samodzielnie budować czy też zlecić firmie zewnętrznej? Jak zaksięgować program wsparcia sprzedaży i promocji? To pytania, które ...
SPAR Polska i Sodexo razem na święta i nie tylko!

SPAR Polska oraz Sodexo rozpoczynają strategiczną współpracę, mającą na celu dostarczenie dodatkowych korzyści osobom płacącym za zakupy kuponami i kartami Sodexo w sklepach sieci.
Nie samą gotówką pracownik się raduje – zniżki i rabaty wartościowym dodatkiem do świątecznych prezentów

Jak pokazują badania, aż 87,5 proc. Polaków zwraca podczas zakupów uwagę na zniżki i rabaty. Szczególnie przed Bożym Narodzeniem, gdy każda złotówka ma znaczenie. Nic dziwnego, że pracodawcy szukają prezentów, które nie tylko trafią w gusta zatrudnionych, ale także umożl...
O jakim prezencie marzą pracownicy?

Zdaniem aktywnych zawodowo Polaków idealny prezent od pracodawcy powinien być dopasowany do potrzeb i gustów osoby obdarowywanej, a także praktyczny i funkcjonalny – tak wskazało odpowiednio 57 proc. i 45 proc. respondentów badania „Szef pomaga Mikołajowi” przeprowadzone...
Alternatywa dla podwyżki

Według szacunków NBP wzrost wynagrodzeń w 2019 roku wyniesie 6,8%. Ministerstwo Finansów przewiduje, że wynagrodzenia w gospodarce narodowej wzrosną o 5,6%, przy wzroście 6,1% w sektorze przedsiębiorstw. Co ciekawe, 76% pracowników wyżej ceni inicjatywy wspierające zdrow...
Garsonka i garnitur odchodzą do lamusa

Bezpośredniej i swobodnej atmosfery – tego oczekują pracownicy w Polsce. Aż 97% stawia na mniej formalny styl pracy. Coraz większego znaczenia nabierają inicjatywy służące integracji zespołu. Wspólne posiłki docenia 82% pracowników. To podpowiedzi dla zespołów HR płynące...
Pracownicy chcą mieć wpływ na działania HR

Czasy, w których pracownik był wyłącznie narzędziem w rękach pracodawcy i posłusznie wykonywał powierzone mu obowiązki odchodzą do lamusa. Aż 92% Polaków chce mieć wpływ na działania HR, rozwój firmy i uczestniczyć w tworzeniu kultury organizacji – wynika z raportu „Czte...
Pracodawca w ogniu oczekiwań pracowników

W raporcie „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” opracowanym przez Antal i Sodexo, wyraźnie widać, że pracownicy doskonale wiedzą, jakie oczekiwania mają wobec pracodawcy. Wnioski są jednoznaczne, Polacy chcą pracować w nieformalnej atmosferze, mieć wpływ na działania ...
Czy HR zapomniał o podstawowych potrzebach pracowników?

Pracodawcy prześcigają się w oferowanych benefitach. Coraz częściej wymyślają wyszukane rozwiązania, które mają trafić w gusta zatrudnionych, odpowiednio ich zmotywować i stanowić wartość dodaną dla comiesięcznej pensji. Pytanie tylko czy niewykorzystany karnet na siłown...
Który Mikołaj przyjdzie... w styczniu?

Styczeń ulubionym miesiącem uczestników programów lojalnościowych. W pierwszym miesiącu roku łączna wartość odbierania nagród rzeczowych jest dwa razy większa niż w grudniu i sześć niż w maju – wynika z analiz Sodexo Benefits and Rewards Services.
Boom na programy wsparcia sprzedaży i promocji

Jak motywować i nagradzać kontrahentów? Jak stworzyć program lojalnościowy B2B? Jakie są wady i zalety programu lojalnościowego? Czy warto go samodzielnie budować czy też zlecić firmie zewnętrznej? Jak zaksięgować program wsparcia sprzedaży i promocji? To pytania, które ...
SPAR Polska i Sodexo razem na święta i nie tylko!

SPAR Polska oraz Sodexo rozpoczynają strategiczną współpracę, mającą na celu dostarczenie dodatkowych korzyści osobom płacącym za zakupy kuponami i kartami Sodexo w sklepach sieci.
Nie samą gotówką pracownik się raduje – zniżki i rabaty wartościowym dodatkiem do świątecznych prezentów

Jak pokazują badania, aż 87,5 proc. Polaków zwraca podczas zakupów uwagę na zniżki i rabaty. Szczególnie przed Bożym Narodzeniem, gdy każda złotówka ma znaczenie. Nic dziwnego, że pracodawcy szukają prezentów, które nie tylko trafią w gusta zatrudnionych, ale także umożl...
O jakim prezencie marzą pracownicy?

Zdaniem aktywnych zawodowo Polaków idealny prezent od pracodawcy powinien być dopasowany do potrzeb i gustów osoby obdarowywanej, a także praktyczny i funkcjonalny – tak wskazało odpowiednio 57 proc. i 45 proc. respondentów badania „Szef pomaga Mikołajowi” przeprowadzone...
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.