Trendy w obszarze wsparcia sprzedaży B2B w 2020 roku

Obawa przed kryzysem, trudność w utrzymaniu dobrego tempa wzrostu – to tylko przykładowe wyzwania, z którymi w bieżącym roku będą musieli zmierzyć się szefowie sprzedaży w Polsce. Sytuacja rynkowa wyznacza kierunki działań, które pozwolą firmom utrzymać przewagę konkuren...
Jak zadbać o potrzeby pracownika?

Według kalendarza świąt nietypowych 6 marca br. przypada Dzień Doceniania Pracownika. Choć święto najbardziej popularne jest w Stanach Zjednoczonych, to również polskie firmy mogą czerpać z niego inspiracje. Co prawda o swoim zespole warto pamiętać każdego dnia, ale czem...
O roli nagród w programach lojalnościowych

Uczestnicy programów lojalnościowych w B2B, zamiennie nazywanych partnerskimi czy motywacyjnymi, oczekują od organizatora atrakcyjnych gratyfikacji. Przyznają, że nagrody są główną motywacją do udziału w konkretnym programie (39 proc), podczas gdy ich zbyt mały wybór to ...
Czynniki, które obniżają efektywność pracowników

Jakie czynniki związane z miejscem pracy rozpraszają uwagę i nie pozwalają skupić się na zadaniach? 41 proc. osób zatrudnionych w Polsce jako główny element negatywnie wpływający na wykonywane zadania wskazuje hałas. Na drugim miejscu (36 proc.) wymieniana jest nieodpowi...
Wsparcie sprzedaży w OTC

Polacy wydają coraz więcej pieniędzy na leki i suplementy diety. Jak wynika z raportu firmy badawczej PMR, rynek leków bez recepty i suplementów diety w 2014 roku osiągnął wartość około 9 mld zł, w 2018 roku było to już 13,2 mld zł. Rynek napędzała przede wszystkim sprze...
Świąteczne wsparcie od pracodawcy

Święta to czas pełen radości i spotkań w gronie rodziny oraz bliskich. Jednak przygotowaniado Wigilii to także wydatki, które z roku na rok są coraz wyższe. Według prognoz Deloitte w 2019 roku Polacy na organizację świąt oraz zakup prezentów wydadzą średnio 1521 zł, czyl...
Jak zabezpieczyć budżet i korzystać z niego w przyszłym roku?

Wraz z końcem grudnia marketerzy muszą zmierzyć się z rozliczeniem budżetów i podsumowaniem wydanych środków. Wyniki przeprowadzonych analiz pokażą czy wszystkie kampanie i działania zostały zrealizowane zgodnie z założeniami. Warto zainwestować pozostałe środki w efekty...
Efektywność świadczeń pozapłacowych w praktyce

W październiku stopa bezrobocia w Polsce spadła do 5 proc. i była najniższa od 1990 roku – wynika z danych GUS. Tym samym umacniająca się era pracownika w znaczący sposób wpływa na pracę zespołów HR, od których wymaga się wykazania efektywności podjętych działań oraz ofe...
Jak zyskać lojalność mechaników?

Walka dostawców części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych o klientów biznesowych odbywa się na wielu płaszczyznach – atrakcyjne ceny czy wysoka jakość produktów nie są już jedynymi czynnikami decydującymi o rekomendacji. Kluczowe jest zaangażowanie i przywiązanie do...
Dbając o zdrowie pracowników i ich rodzin

„Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów” – twierdzi sir Richard Branson. Te słowa nabierają szczególnego znaczenia dziś, kiedy pracodawcy starają się zminimalizować ryzyko rozpowszechnian...
Trendy w obszarze wsparcia sprzedaży B2B w 2020 roku

Obawa przed kryzysem, trudność w utrzymaniu dobrego tempa wzrostu – to tylko przykładowe wyzwania, z którymi w bieżącym roku będą musieli zmierzyć się szefowie sprzedaży w Polsce. Sytuacja rynkowa wyznacza kierunki działań, które pozwolą firmom utrzymać przewagę konkuren...
Jak zadbać o potrzeby pracownika?

Według kalendarza świąt nietypowych 6 marca br. przypada Dzień Doceniania Pracownika. Choć święto najbardziej popularne jest w Stanach Zjednoczonych, to również polskie firmy mogą czerpać z niego inspiracje. Co prawda o swoim zespole warto pamiętać każdego dnia, ale czem...
O roli nagród w programach lojalnościowych

Uczestnicy programów lojalnościowych w B2B, zamiennie nazywanych partnerskimi czy motywacyjnymi, oczekują od organizatora atrakcyjnych gratyfikacji. Przyznają, że nagrody są główną motywacją do udziału w konkretnym programie (39 proc), podczas gdy ich zbyt mały wybór to ...
Czynniki, które obniżają efektywność pracowników

Jakie czynniki związane z miejscem pracy rozpraszają uwagę i nie pozwalają skupić się na zadaniach? 41 proc. osób zatrudnionych w Polsce jako główny element negatywnie wpływający na wykonywane zadania wskazuje hałas. Na drugim miejscu (36 proc.) wymieniana jest nieodpowi...
Wsparcie sprzedaży w OTC

Polacy wydają coraz więcej pieniędzy na leki i suplementy diety. Jak wynika z raportu firmy badawczej PMR, rynek leków bez recepty i suplementów diety w 2014 roku osiągnął wartość około 9 mld zł, w 2018 roku było to już 13,2 mld zł. Rynek napędzała przede wszystkim sprze...
Świąteczne wsparcie od pracodawcy

Święta to czas pełen radości i spotkań w gronie rodziny oraz bliskich. Jednak przygotowaniado Wigilii to także wydatki, które z roku na rok są coraz wyższe. Według prognoz Deloitte w 2019 roku Polacy na organizację świąt oraz zakup prezentów wydadzą średnio 1521 zł, czyl...
Jak zabezpieczyć budżet i korzystać z niego w przyszłym roku?

Wraz z końcem grudnia marketerzy muszą zmierzyć się z rozliczeniem budżetów i podsumowaniem wydanych środków. Wyniki przeprowadzonych analiz pokażą czy wszystkie kampanie i działania zostały zrealizowane zgodnie z założeniami. Warto zainwestować pozostałe środki w efekty...
Efektywność świadczeń pozapłacowych w praktyce

W październiku stopa bezrobocia w Polsce spadła do 5 proc. i była najniższa od 1990 roku – wynika z danych GUS. Tym samym umacniająca się era pracownika w znaczący sposób wpływa na pracę zespołów HR, od których wymaga się wykazania efektywności podjętych działań oraz ofe...
Jak zyskać lojalność mechaników?

Walka dostawców części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych o klientów biznesowych odbywa się na wielu płaszczyznach – atrakcyjne ceny czy wysoka jakość produktów nie są już jedynymi czynnikami decydującymi o rekomendacji. Kluczowe jest zaangażowanie i przywiązanie do...
1
2
3
4
5
6
7