Kupony Sodexo akceptowane w Biedronce

Od 1 października br. bony emitowane przez firmę Sodexo będą akceptowane w sieci Biedronka, liczącej ponad 2700 sklepów w całej Polsce. Za zakupy w największej sieci detalicznej w naszym kraju zapłacimy Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi oraz Kuponami Gold.
Kupony Sodexo akceptowane w Biedronce

Od 1 października br. bony emitowane przez firmę Sodexo będą akceptowane w sieci Biedronka, liczącej ponad 2700 sklepów w całej Polsce. Za zakupy w największej sieci detalicznej w naszym kraju zapłacimy Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi oraz Kuponami Gold.
X, Y, Z i Henryk – co ich kręci, co motywuje

Różnorodność pokoleń w firmach może przyprawić o zawrót głowy. Jest generacja X, Z, Y,a z tej ostatniej wyodrębniono ostatnio jeszcze „Henryków”. Mają odmienne wizje świata, cele, potrzeby i oczekiwania, także wobec pracodawców. Jak motywować wszystkie te grupy ?
Jakie ogłoszenie, takie zgłoszenie

Ogłoszenia o pracę to pierwszy element procesu rekrutacji. Ma przyciągnąć uwagę i zachęcić potencjalnych kandydatów. Warto pamiętać, że od tego jak firma skonstruuje jego treść, zależy kto na nie odpowie.
5 mitów na temat motywowania pracowników

Pytanie, jak pobudzić zaangażowanie i efektywność pracowników, spędza sen z oczu wielu menedżerom. Zmotywowany pracownik pracuje lepiej i szybciej, identyfikuje się z firmą i nie zamierza z niej odejść.   
Kto da więcej, czyli permanentna wojna o talenty

Coraz większym wyzwaniem staje się pozyskanie pracowników i zatrzymanie już zatrudnionych. Firmy walczą o nich różnymi metodami. Windują wynagrodzenia, proponują coraz więcej świadczeń, unowocześniają biura. Pytanie tylko co jest skuteczne?
Najlepszą reklamą firmy jest zadowolony pracownik

Pracodawcy, którzy mają problemy z pozyskiwaniem kandydatów do pracy, coraz częściej decydują się na programy poleceń pracowniczych. Ale czy wszyscy zatrudnieni są skłonni zareklamować znajomym firmę, w której pracują? Co może ich do tego zachęcić?
5 wskazówek, jak działać, by pracownicy byli zdrowsi i bardziej zadowoleni ze swojego pracodawcy

Powiedzenie „Lepiej zapobiegać niż leczyć” dotyczy również firm. Aby ocenić znaczenie zdrowia pracowników dla pracodawcy, wystarczy uświadomić sobie, że absencja z powodu choroby to dla niego realna strata. Warto o tym pamiętać szczególnie, że pracownicy doceniają starania firm o utrzymanie ich dobrej kondycji i samopoczucia.
Firma w wielkanocnych nastroju

Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu okazja wykorzystywana przez firmy do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować zatrudnionym wielkanocny upominek.
Farmacja świadczeniami kusi

Duże budżety na świadczenia pozapłacowe oraz umożliwienie ich samodzielnego wyboru, to sposób branży farmaceutycznej i sprzętu medycznego na przyciągnięcie oraz zatrzymanie najlepszych pracowników. To główne wnioski płynące z raportu „Polityka zarządzania świadczeniami pozapłacowymi w sektorze farmacji i sprzętu medycznego” przygotowanego przez firmę Antal we współpracy Sodexo Benefits and Rewards Services. 
Kupony Sodexo akceptowane w Biedronce

Od 1 października br. bony emitowane przez firmę Sodexo będą akceptowane w sieci Biedronka, liczącej ponad 2700 sklepów w całej Polsce. Za zakupy w największej sieci detalicznej w naszym kraju zapłacimy Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi oraz Kuponami Gold.
Kupony Sodexo akceptowane w Biedronce

Od 1 października br. bony emitowane przez firmę Sodexo będą akceptowane w sieci Biedronka, liczącej ponad 2700 sklepów w całej Polsce. Za zakupy w największej sieci detalicznej w naszym kraju zapłacimy Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi oraz Kuponami Gold.
X, Y, Z i Henryk – co ich kręci, co motywuje

Różnorodność pokoleń w firmach może przyprawić o zawrót głowy. Jest generacja X, Z, Y,a z tej ostatniej wyodrębniono ostatnio jeszcze „Henryków”. Mają odmienne wizje świata, cele, potrzeby i oczekiwania, także wobec pracodawców. Jak motywować wszystkie te grupy ?
Jakie ogłoszenie, takie zgłoszenie

Ogłoszenia o pracę to pierwszy element procesu rekrutacji. Ma przyciągnąć uwagę i zachęcić potencjalnych kandydatów. Warto pamiętać, że od tego jak firma skonstruuje jego treść, zależy kto na nie odpowie.
5 mitów na temat motywowania pracowników

Pytanie, jak pobudzić zaangażowanie i efektywność pracowników, spędza sen z oczu wielu menedżerom. Zmotywowany pracownik pracuje lepiej i szybciej, identyfikuje się z firmą i nie zamierza z niej odejść.   
Kto da więcej, czyli permanentna wojna o talenty

Coraz większym wyzwaniem staje się pozyskanie pracowników i zatrzymanie już zatrudnionych. Firmy walczą o nich różnymi metodami. Windują wynagrodzenia, proponują coraz więcej świadczeń, unowocześniają biura. Pytanie tylko co jest skuteczne?
Najlepszą reklamą firmy jest zadowolony pracownik

Pracodawcy, którzy mają problemy z pozyskiwaniem kandydatów do pracy, coraz częściej decydują się na programy poleceń pracowniczych. Ale czy wszyscy zatrudnieni są skłonni zareklamować znajomym firmę, w której pracują? Co może ich do tego zachęcić?
5 wskazówek, jak działać, by pracownicy byli zdrowsi i bardziej zadowoleni ze swojego pracodawcy

Powiedzenie „Lepiej zapobiegać niż leczyć” dotyczy również firm. Aby ocenić znaczenie zdrowia pracowników dla pracodawcy, wystarczy uświadomić sobie, że absencja z powodu choroby to dla niego realna strata. Warto o tym pamiętać szczególnie, że pracownicy doceniają starania firm o utrzymanie ich dobrej kondycji i samopoczucia.
Firma w wielkanocnych nastroju

Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu okazja wykorzystywana przez firmy do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować zatrudnionym wielkanocny upominek.
1
2
3
4
5
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.